لوگان .. همگام با تکنولوژی روز

 

 

لوگان اتومبیلی است که طی قراری بین سایپا و رنو قرار است در ایران تولید شود ، اتومبیلی سازگار با شرایط آب و هوای ایران و مناسب خانواده ی ایرانی  پر قدرت و لذت بخش هنگام رانندگی .

 لوگان با قواى محرکه جدیدى با حجم 6/1 لیتر، قدرت 110 اسب بخار و گیربکس 5 دنده اى عرضه میشود. مصرف سوخت لوگان بسیار پائین است.
این موتور حاوی 16 سوپاپ می باشد و قدرت را با رانندگى لذت بخش توأم مى سازد. شتاب این موتور نرم و در عین حال کارآمد است.

تکنولوژی امروز فردا رو می سازه..با اون همراه باش !!

موفق باشید..!!

نظرات 1 + ارسال نظر
خودم 15 آذر 1384 ساعت 11:05 ق.ظ http://varnasseri.blogsky.com

سلام. قیمت تقریبی لوگان چقدره؟

من دنبال قیمتش گشتم اما نتونستم پیدا کنم جون هنوز قیمت قطعی براش تعیین نشده ولی من نظر یکی از کارشناس ها رو خونده بودم می گفت حدود ۱۶ میلیون تومان ..تعیین شده از این که به وبلاگ سر زدی هم ممنون ...موفق باشی..!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد