X
تبلیغات
رایتل
15 آذر 1384ساعت 11:56 ق.ظ

Proton

نمی دونم اینجا قبلا اینطوری نبود.. یه زمانی بازدید کننده ای داشت!؟ اما الآن حتی خودم هم حال ندارم بهش سر بزنم!!! قبلا که مطالب در مورد اتومبیل های خارجی می نوشتم الآن هم دارم در مورد اتومبیل های تولید داخل می نویسم تا یه اطلاع رسانی برای دوستان باشه امیدوارم بعد از یه وقفه خیلی طولانی در این وبلاگ بتونم ین ویلاگ رو به روز های اوجش(مبالغه) برسونم ، هیچ ادعایی هم ندارم که وبلاگم خوبه این دیگه به عهده بیننده هاست .  بقال که نمی گه ماست من ترشه !!! بگید بابا برای چی ساکت می آید و می رید هر نظری دارید بگید در هر مورد دوست دارید بنویسم بگید و مطمئن باشید نظراتتون بی جواب نمی مونه . هر سوالی مربوط به ماشین یا تکنولوژی داشتید اینجا رو یادتون نره ...

راستشو بخواید خیلی وقت بود با بیننده ها حرف نزده بودم...حالا راحت شدم .

خوب می دونم حال ندارید این شروورها رو بخونید پس از شما دعوت می کنم مطلب این دفعه در مورد پروتون ویرا رو بخونید شاید یه روزی بدردتون بخوره :

ماشین جالبیه ، فقط به درد این کارخونه ها و بانک ها می خوره تا به مردم جایزه بدهند در غیر این صورت خودتون که بهتر از من می دونید فروش بیش تری از سیناد نداشته ، خود رئیس جمهور مالزی هم گفته این ماشین رو ارتقاء بدن تا بیش تر از این آبروی کشور مالزی رو نبره البته سمند ما هم دست کمی از اون ها نداره !!

خوب ..بعد از (خز) کردن پروتون می ریم دنبال خوبی هاش ..

زاگرس خودرو این ریسک بزرگ رو کرد و دست به کاری زد که قبل از اون هم مطمئن بود جز ضرر چیزی نداره .

از امکانات رفاهی پروتون ویرا می شه به موارد زیر اشاره کرد :

تهویه مطبوع

فرمان هیدرولیک

پنجره ها برقی

قفل مرکزی

درب عقب – قفل برای کودکان

سیستم صوتی

چرخها چهارده اینچ فولاد

آینه آرایش

عملکرد آینه خارجی برقی

سپرها رنگ شده

رنگ آینه بغل خارجی

برف پاک کن ها متغییر

شیشه شوی جلو

برف پاک کن ها لامینه شده (لعاب داده شده) جلو

فرمان تاشو

فرمان قابل تنظیم

ساعت دیجیتال

درصندوق عقب باقفل بازکن ازراه دور

درباک یاقفل بازکن ازراه دور

پاکت های درجلو

کنسول مرکزی

صندلی راننده باارتفاع قابل تنظیم

زیر سری قابل تنظیم صندلی های جلو

 

خودرو ای با این قیمت نباید موتوری زیر 1600 سی سی داشته باشه ولی می بینید که این خودرو از موتور 1500 سی سی استفاده می کنه

میریم سراغ مشخصات فنی این خودرو :

موتور 1500 سی سی انژکتور

طول کل به میلی متر  4360

عرض کل به میلی متر 1690

ارتفاع کل به میلی متر 1385

فاصله اززمین به میلی متر  170

سیلندر 4

سوپاپ 12

نسبت کمپرس 9/2

حداکثرتوان خروجی  6000 /90 ( اسب بخار –دوردردقیقه)

حداکثر ترک 3000/126  (نیوتن برمتر –دور در دقیقه)

وزن 995

حجم باک خالی 50 لیتر

مصرف سوخت بزرگ راه  73/6  لیتر در صدکیلومتر

مصرف سوخت در شهر  75/10 لیتر درصدکیلومتر

انتقال قدرت – دنده دستی

حداقل شعاع گردش  1/5 متر

چراغ سوم ترمز عقب

نورچراغهای جلو قابل تنظیم

ترمزجلو دیسک دوبل

ترمز عقب کاسه ای

کاتالیک کانورتور

 

قیمت این اتومبیل چهارده میلیون و سیصد هزار تومان است .

اما  اگر این اتومبیل رو در رقابت با سمند ساده   آزمایش کنیم به تفاوت های عمده این دو در قدرت پی می بریم  که این خودش یکی از دلایل عمده کم طرفدار بودن این خودرو است .

یادم رفت این مطلب رو بگم که هر نظری دادید جوابش حداقل تا ۲ روز در قسمت نظرات درج می شه برای دیدن نظر دوباره سر بزنید من هم حتما به وبلاگ کسانی که نظر می دن سر می زنم ..

امیدوارم این مطلب به عنوان یک انتقاد سازنده تلقی شود !!!

تکنولوژی امروز فردا رو می سازه...با اون همراه باش...موفق باشید...!!

 

del.icio..us  digg  newsvine  furl    smarking  segnalo