Top Ten Cars

سلام ، این دفعه یه چیز خوب و باحال می خوام بنویسم ..مطمئنا شما هم مثل من دوست دارید بدونید الآن 10 اتومبیل برتر در جهان چه اتومبیل هایی هستند خوب من هم بد ندونستم تا این دفعه در این مورد بنویسم .

اگه این لیست رو ببینید فکر می کنید جای خیلی از اتومبیل ها تو این لیست خالیه ولی باید در نظر داشته باشید که اون اتومبیل ها یا گرون قیمت اند و یا اصلا تولید انبوه نداشتند و این 10 اتومبیل رو مردم انتخاب کردند .

سایت های مختلفی لیست تاپ تن رو دادند البته با نظر کارشناس های خودشون ولی من یکی از تاپ تن ها رو که خودم هم قبول دارم بهتون معرفی می کنم .

1-      اتومبیلی که همه اونو خوب می شناسید البته نه مدل قدیمی اش . زیبایی ظاهری و موتور قوی اون موجب شده که رتبه یک رو بهش اختصاص بدهند :

هوندا سیویک

2-      بازم از کمپانی هوندا و بازم یک اتومبیل عمومی و زیبا :

       هوندا آکورد

3-      این رتبه رو کمپانی نیسان به خودش اختصاص داده با اتومبیل خوش هیکل و قوی خودش :

نیسان آلتیما

4- این رتبه و رتبه بعدی ماله یکی از بهترین کمپانی های تومبیل جهانه  :                                           

تویوتا تاکوما

5- و .. همونی که این روز ه تو ایران داره جایی برای خودش باز می کنه و می دونم که همه می شناسنش :

تویوتا کمری

  • یه نکته کوچیک کمری رو بدون اِعراب باید تلفظ کنید....!!!

6-      خودروی زیبا و جذاب  :

لکسس آر ایکس

7-      کمپانی که خیلی وقته خودی نشون نداده 

آکورا تی ال

8-      بازم هوندا و این دفعه :

هوندا اودیسِی

9-      ماشین دیگری که اونم همراه کمری وارد ایران شد :

تویوتا کرولا

10 – و این هم همون اتومبیلی که بخاطر قیمتش افتاده دهم و اگر نه خودتون بهتر می دونید حقش اوله

بی ام دبلیو سری 3

تکنولوژی امروز فردا  رو می سازه، با اون همراه باش ..موفق باشید..!!

منبع : Autobytel.com

 از امروز برای تبادل لینک حتما نظر بدید اگه مایل بودید دریغ نکنید .. منتظرم..موفق باشید..!!

 

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد رضا 28 آذر 1384 ساعت 08:52 ب.ظ http://backstreetboy.i8.com

جالب بود..یه سری هم به ما بزن داداش..

بنفشه 28 آذر 1384 ساعت 10:44 ب.ظ http://banafsheh192.blogfa.com/

ماشین .ماشین.و اما ماشین.همین.

عسل 29 آذر 1384 ساعت 08:13 ق.ظ http://ssevenn.blogsky.com

سلام ...ممنون بابات نظر ....وبلاگ بسیار عالی داری ... خیلی خوشم اومد ....موفق و پیروز باشی و سربلند در ضمن من احتمالا تا چند روز دیگه لینکه شما رو میذارم ...بازم میگم عالی بود ...مخصوصا این مطلب ....فعلا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد