فرسوده ی دوست داشتنی !!

فرسوده ی دوست داشتنی!!

مطلبی پیرامون لند روور (آزمایش شده توسط نویسنده ی کارایران)

حتما کامل بخونید!!

بعضی چیزا هستن که خدایی هر کاری کنی نمی تونی ازشون دل بکنی.. خیلی باحالن ..ماشینو میگم ها  .. این مطلب علمی نیست این مطلب در مورد یه ماشین همیشه همراهه .. دیگه الآن همتون این خودرو رو میشناسید. هیچ کسی از قدرتش حرفی به میون نمییاورد در قدرتش بین ماشین های فور ویل درایو تک بود.. هیچ کس از ایمنی حرف نمی زد ولی استاندارد رو معنی داد .. وقتی پشتش نشستم تا عظمتش رو ببینم نظر به کمک ها و دنده هاش افتاد.. وقتی می خواستم ازش عکس بگیرم آهن کاری هایی که حداقل 40 سال عمر داشتن خودش آدمو وادار می کرد به تعجب ..به قولی.. انگلیس چی ساخته..!!

خلاصه از فلسفی بافی و این شرو ور ها بیام بیرون.. این لندروور 40 سال داره و ساخت اصل انگلیسه..واژه ی فور ویل درایو به دلیل تازگی این نوع سیستم بر روی خودرو ها روی آرم اتومبیل به صورت کامل نوشته شده.. آرم قدیمی لندروور هم کلی قشنگی با خودش داره..اتومبیلیه که تا به حال راحت می تونم بگم 20 برابر قیمتش رو دست صاحبش خرج گذاشته ..  هنوز حاضرم قسم بخورم تو ایران رو دست قدرتش تو این کلاس نیومده.. خود من شاهد بودم 21 نفر با این ماشین تو یک شب برفی تونستیم به مقصد برسیم ماشین های پراید و پژو رو ول کردیم و سوار این غول شدیم.. هنوز وقتی به هیکل ماشین نگاه می کنم حسرت می خورم که حیف نیست تو بری قاطیه فرسوده ها ..چه روزایی که باید با دنده دو را می افتادی و برای روشن موندن نباید ترمز می کردی و باید برای سوار شدنت دنبالت می دوئیدیم.چند تا ماشینو زدی تو پار کردی  .  ولی حتی یه خش هم بر نداشتی.. چه روز های سردی که از بدترین جاها رد می شدی ولی سرما رو به جون می خریدی..کی می دونه که تو تکی..؟ چراغ عقب و جلوی این خودرو هیچ جا پیدا نمی شه و این خودرو از معدود لندرور های اصل است از این لندرور ها کم می بینید .فقط طرح چراغ عقب رو بچسبید!! این دومین خودرو ی آزمایش شده توسط نویسنده وبلاگ کارایران بود بعد سمند ال ایکس .. امیدوارم از این به بعد درصد این مطالب بیش تر بشه..

تکنولوژی امروز فردا رو می سازه..با اون همراه باش..موفق باشید..!!

برای تبادل لینک نظر بدید.

نظرتون راجع به ین دوست داشتنی چیه ؟

برای مطلب بعدی پیشنهاد بدید !!

بسیار بسیار مهم : دیگه منو اینجا کمتر یا کمرنگ تر خواهید دید از این بع بعد می خوام هرچی دلم می خواد بنویسم..منو تو جوراب نت می تونید همراهی کنید..اگه بیننده ی این وبلاگ بودید ..دئست دائمی من تو اون وبلاگ هم باشی..موفق باشی.. جوراب نت http://ahb.blogsky.com خیلی سریع بالا می آد امیدوارم بتونم این دیر اومدن کار ایران رو اونجا جبران کنم..!!

نظرات 12 + ارسال نظر
فرانک 1 بهمن 1384 ساعت 10:28 ب.ظ http://www.mfaranak.blogfa.com

سلام
خسته نباشی... همچی از این لندروور تعریف کردی برای یک
لحظه فکر کردم توی نمایشگاه هستم و فروشنده داره برام توضیح میده! خیلی واردی و و بلاگ قشنگی داری
موفق باشی عزیز

hakan 3 بهمن 1384 ساعت 06:38 ب.ظ http://www.bvafa.blogfa.com

سلام رفیق فابریک خودم.
قرار بود آپ کردی خبرم کنی. یادت رفت؟
در مورد فراری بنویس اگه لطف کنی و مدلای جدیدش .
ممنون میشم.
منم آپم بهم سر بزن.
منتظرتم.
موفق باشی.
بای.

کیوان 3 بهمن 1384 ساعت 09:47 ب.ظ http://www.avrasia.blogfa.com

امیرحسین جان سلام
از تبریک عید قربان من همراه بابام از تو تشکر میکنیم
ضمنا وبلاکت خیلی عالیه همراه عمو تمامی مطالب را خواندیم و برای تو آرزوی موفقعیت میکنم




سلمان 4 بهمن 1384 ساعت 11:00 ب.ظ http://jooks.mihanblog.com

سلمان 4 بهمن 1384 ساعت 11:00 ب.ظ http://jooks.mihanblog.com

من وبلاگتو گذاشتم تو هم بزار

فرهود 4 بهمن 1384 ساعت 11:13 ب.ظ http://doodare.tk

سلام حاجی
آقا من یه سایت با عنوان دودره اپ کردم اگه خواستی با هم کار میکنیم.

سلام دوست خوبم!
امیدوارم که حالت خوب باشه!
راستی عکسهای پژو جدید رو دیدی؟؟
اگر دوست داشتی میتونم برات میل کنم.
من هم آپ کردم .... خوشحال میشم نظرت رو دربارهء افعال معکوس بدونم!
منتظرم....

roya 10 بهمن 1384 ساعت 07:50 ق.ظ http://kolbeye-arezoo.blogfa.com

سلام دوست من..خسته نباشی.. بلاگت خیلی جالبه..
اینم یه جور علاقه اس ..امیدوارم همیشه موفق باشی

اما در مورد سوالی که کردی ...
اون اسم یه آی دی هست که مال یه دوست بسیار عزیزه..

فرانک 11 بهمن 1384 ساعت 12:53 ق.ظ http://mfaranak.blogfa.com

فقط خواستم سلامی کنم
منتظر مطلب بعدی میمونم
موفق باشی

محمد رضا 11 بهمن 1384 ساعت 08:19 ب.ظ

سلام برادر عزیز
یادش بخیر واقعا هیچ وقت خاطراتی را که با این ماشین رو داشتیم فراموش نمی کنم و از تو هم ممنونم که اون رو جاودانه کردی.
m2r

سلام دوست خوبم!
امیدوارم که حالت خوب باشه.
راستش اون عکسها رو برام میل کردند ... اگر مایل بودی آدرست رو بده تا برات میل کنم.
راستی من آپ کردم...
منتظر محبتهات هستم.

میثم 13 آذر 1385 ساعت 04:17 ب.ظ

سلام
منم تو جونی یه لندروور داشتم
یادش به خیر
چقدر باهاش کوه رفتم - مسافرت رفتم
دست انگلیسی و دست شما که خاطرات منو زنده کردی درد نکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد