درخت تیونینگ ایران شاخه دار می شود..!!!

جوان ها می پسندش...بزرگتر ها از آن بیزارند!!!!!!!!!!!!

من عادت دارم تا ماشین جالبی تو خیابون می بینم..سریع سراغ صاحبش می رم و همه ی اطلاعات اون ماشین رو می گیرم ولی هیچوقت ونا رو نمی نویسم..تصمیم دارم چند تاشون رو بنویسم.. هفته قبل ماشینی رو تحت نام شرکت کننده در مسابقات پیست آزادی دیدم که برام خیلی جالب بود که یه همچین ماشینی هم تو ایران هست..درسته که قدرت اسپورت ما خیلی کمتر از دنیای روز هست و اتومبیل های به روز کمتر دیده می شن ..ولی باید تو این جور موقعیت ها قرار گرفت تا دید که چقدر..استعداد در این زمینه هست...منظورم چسبوندن بر چسب و لاستیک دور سفید و از این جور چیزا نیست بلکه منظورم  . تیونینگ به معنی واقعی است و یا تغییراتی در آیرودینامیک ماشین ..مطمئنم شما هم عاشق این ماشین می شید اگه مطلبش رو بخونید .

اول خود صاحب ماشین هم تو اسمش شک داشت ولی خودش آرم شورلت مونزا رو چسبونده بود پشت ماشین و مطمئنن شورلت بود .. اصل امریکا .. رنگش طلایی بود .. برای ولین بار که صداش رو شنیدم منتظر ورود یه خاور یا یه 18 چرخ بودم .... مدل اتومبیل سال 1980 بود و کلی خرج برای وارد کردنش به ایران کرده بود.(از جمله جعل شماره شاسی و بدنه) ...از مشخصات دیگه این خودرو می شه به این ها اشاره کرد :

جلوبندی تقویت شده -- شاسی تقویت شده

لاستیک میشلین ، رینگ و لاستیک اختصاصی

صندلی های ریس با فنر بندی ویژه

موتور 8 سیلندر 32 سوپاپ v شکل .

سیستم پاشش سوخت کاربراتوری دیجیتال

مجهز به سیستم توربو چارژر

سیستم اگزوز pope

خلاصه خیلی باحال بود .

اگه شما هم خودروی قدیمی  و یا مجهز به سیستم های تقوت شده  دارید و مایلید بقیه در مورد اون بدونن اطلاعت کامل خودرو با اسم خودتون و ترجیحا عکس خودرو رو به من یمیل بزنید...همکاری بیش تر شما تنوع جالبی به وبلاگ می ده .

-        شماره – 2 مجله کارایران با موضوع نمایشگاه اتومبیل ژنو  با تیراژ محدود چاپ شد و مطمئنا به دست شما نخواهد رسید...احتمالا تا هفته بعد قسمت پوستر ها با پوستر هایی که تا حالا ندیدید با بهترین کیفیت آماده می شه ... برای تبادل لینک نظر بدید..!!

تکنولوژی امروز فردا رو می سازه..با اون همراه باش..موفق باشید..!!!

موقع نظر دادن لطفا اگر آی دی یاهو دارید حتما به من خبر بدید..

لطفا تو نظرتون یه اشاره کوچیک هم به مطلب کنید..تقریبا 99 درصد نظر ها به مطلب هیچ ربطی ندارن..!!

دفعه بهدی می خوام سریع ترین اتومبیل هایی که تا حالا  ساخته شده اند رو به صورت یک لیست بزارم تا یه حالی بهتون بدم..

نظرات 5 + ارسال نظر
نیما 24 فروردین 1385 ساعت 11:53 ق.ظ http://c

نیما 24 فروردین 1385 ساعت 11:54 ق.ظ http://cholokabab.persianblog.com

سلام... خوب دنیای تکنولوژی هستش و جذابیتها.... منم باید یکی از بهتریناشو بخرم

مجید 24 فروردین 1385 ساعت 04:51 ب.ظ http://godofwar.blogfa.com

وبلاگ خوبی داری امیدوارم پیشرفت کنی من وبلاگ شما را در وبلاگ خودم گزاشتم شما هم بگزارید .ممنون

علیرضا 25 فروردین 1385 ساعت 12:34 ق.ظ http://automobile2006.blogfa.com

سلام
من لوگو شما رو هم در وبلاگم قرار دادم و امیدوارم که شما هم لوگوی مرا قرار دهید.

aghrab 16 فروردین 1386 ساعت 12:08 ب.ظ

salam bebakhshid u mitoni dar morede motorhaye torbo charjer ye meghdar etelaat behm bedi ba tashakor

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد