وقتی حرف از ایرانی بودن به میان می آید !!

تازگی ها مجله ای با نام عصر نوین اتومبیل از پاییز سال قبل شروع  به کار کرده که واقعا جالبه و تمام رنگی ...در شماره 4 این مجله مصاحبه ای به چشمم خورد که هم خودم تعجب کردم و مطمئنم شما هم شک می کنید که یک ایرانی بتونه با کمپانی های معروفی همچون فراری و لامبورگینی به رقابت بپردازه..بله نام این کمپنی برای من خیلی آشنا بود ولی تا امروز جور دیگری اون رو تلفظ می کردم..نام این کمپانی که در انگلیس هست ...فربد هست که مدیرش یه هموطن به نام آرش فربد هست ... و من تا حالا اسم این کمپانی تولید محدود رو فاربود می خوندم..

از یه لحاظ خوشحالم و از یک جهت خیلی متاسفم  .. از این جهت خوشحالم که یک ایرانی می تونه نام ایران رو این جوری سرافراز کنه و از جهت دیگه از این ناراحتم که متاسفانه نامی از ایران از دهان فربد بیرون نمی آید و اثری از آن در محصولات فربد نمی بینیم ... خلاصه مصاحبه ی آرش فربد با مجله اتوکار که لینکش در کارسیتی وبلاگ هست رو براتون می نویسم ..

از اتومبیل های مورد علاقه خود آقا آرش می شه به مک لارن . f1 . فراری انزو . پورشه کاررا . و فربد جی تی اشاره کرد...خودش دوست داره سوار فربد جی تی بشه چون بالاخره یک فربد هستش دیگه...بیش ترین سرعتی رو که رفته با یک لامبورگینی مورسیه لاگو رفته که 300 کیلومتر بر ساعت بوده ... دیوونه ی مسابقات فرمول یک و رانندگی ب اتومبیل های فرمول یک هست و آرزو داشت مدیر یک تیم فرمول یک بشه...

ولی هنوز هم شاکی ام که چرا حرفی از ایرانی بودنش به میان نیاورده..در هر حال بهش افتخار می کنم..

تکنولوژی امروز فردا رو می سازه..با اون همراه باش..موفق باشید..!!

برای تبادل لینک نظر بدید..!!

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد رضا 30 فروردین 1385 ساعت 03:26 ب.ظ

سلام خیلی ردیف بود ادامه بده

حسام 13 بهمن 1386 ساعت 05:24 ب.ظ

سلام
اگه خیلی ناراحتی که چرا از ایرونی بودنش حرفی نمیزنه...خوبه بدونی توی طراحی آرم ماشینش از یک تیر و کمان به نشان آرش قهرمان ایرانی استفاده کرده!!!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد