لوگان .. زیر پای سیاست له می شود .

این روزا یه جمله به احوال پرسی ها اضافه شده..اونم اینه که ..جالت چطوری...چه خبر...همه خوبن ؟ ....چه خبر از ال نود ؟ ...

خلاصه این( ال نود) دو سالی هست که همه رو تو خماری نگه داشته ..

از آخرین نمایشگاه اتومبیل وعده داده شد که دیگه نگران نباشید.... لوگان  می آریم زیر چهار میلیون برید حال کنید...خلاصه همه داشتن حال می کردن.... پارتی گرفته بودن و .... که یکدفعه یکی گفت..می آریم ولی نه زیر چهار میلیون...هفت تومن....خلاصه مردم با این هم کنار اومدن ...مهمونی رو ادامه دادن تا این که وزیر محترم صنایع .. حوس دعوا با این فرانسوی های پر رو کرد...یکی از مفاد این قرار داد باید این باشه که شرکت رنو بیست درصد صادرات لوگان رو باید اجازه اش رو به ایران بده....ولی رنو ای ها خودشون رو لوس کردن و همین موقع بهترین وقت بود تا همچین حالشون رو بگیریم که یادشون نره بعد از رنو بیست و یک دیگه رنو وارد ایران نشد و فکر نکنن همچین ماشین های تحفه ای تو جهان مثال ندارن ... خلاصه اونا این شرط رو قبول کردن ولی ما نه ..حالا نوبت ما بود که تلافی کنیم و اونا رو اوسکول کنیم ... ما گفتیم باید مکتوب باشه.. اونا لج کردن...خلاصه از این بچه بازی ها  ادامه داشت   که یکدفعه سیاست وارد بازی شد... این جا بود که متخصصان ایرانی وارد عمل شدند...سرمایه گذاری های میلیاردی روی این طرح توسط قطعه سازان...باد هوا ......دل خوشی مردم به یک خودرو ارزان...باد هوا... دوستی با دنیای اتومبیل ..باد هوا.. .

آقا بیخیال ما بشید...این فرانسوی ها حالت عادی خیلی با لحن بدی با ایرانی ها صحبت می کنن دیگه نزارید به دعوا بکشه که من یکی نیستم ... !!!

بابا بی خیال بیاید همون پیکان رو دوباره از تو موزه در بیاریم که یه وقت به صنعت خودرو لطمه نخوره ... بعد پیکان رو به همه جا صادر کنیم..اجازه بدیم همه سوار پیکان بشن تا ببینن لوگان جلوی پیکان ما سوسکه...به خدا همین الآن  کشور های دیگه در به در دنبال این هستن که بفهمن راز پیکان چیه که هنوز کشف نشده....!!!!!!!!!!!!!!!!

ولی از شوخی بگزریم..واقعا جدی بگیریم...

می تونید به آرشیو وبلاگ مراجعه کنید و مطلب رنو لوگان رو بخونید تا ببینید ال نود که قرار بود بیاد چی بود ....

هنوزم نا امید نیستیم ...شاید بیاید ... !!!!!!

تکنولوژی امروز فردا رو می سازه...با اون همره باش..!!

موفق باشید و برای تبادل لینک نظر بدید ..!!

نظرات 2 + ارسال نظر
احمد 1 اردیبهشت 1385 ساعت 10:30 ق.ظ http://inventive.blogsky.com/

امیرخان سلام...
وبلاگ خیلی خوبی داری... من لینکتو تو وبلاگم میزارم...
اگه دوست داشتی لینک ما را هم بزار...
مرسی

سارا 4 اردیبهشت 1385 ساعت 05:47 ب.ظ http://WWW.afsos.blogsky

سلام ممنون که بهم خبردادی خیلی زیباست ونو برام بازهم هروقت آپ کردی خبربده خیلی پرمحتواست شادباشی وموفق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد