بی ام دبلیو زنده می شود .

BMW Mille Miglia 2006 compare to the 1940's

خیلی مطلب رو کوتاه کردم .. ولی واقعا مطلب جالبیه ..

کمپانی بی ام دبلیو .. دست به یک کار خیلی جالب زیابایی زده ..

این کمپانی در سال 1940 اقدام به تولید خودروی (بی ام دبلیو میله میگلیا ) کرد که در اون دوره این خودرو از موتور بی رقیب (اینلاین 6) استفاده می کرده ... بازتاب طراحی این خودرو تا جایی رفت که کمپانی هایی همچون (مرکوری) اقدام به کپی  برداری از این طرح کردند این خودرو 220 کیلومتر در ساعت هم سرعت داشته ..چهار دنده و سی و پنج اسب بخار قدرت داشته ...

حالا این مقدمه بود ... کمپانی بی ام دبلیو ... این محصول سال 1940 را در سال 2006 به عنوان جدیدترین محصول و بهترین محصول سال تولید خواهد کرد ....(در عکس بالا اشاره شده)

می دونم که دیوونه بازیه که همون خودرو رو تو این سال ها تولید کنند ولی باید بدونید که همون خودرو .. ولی خیلی پیشرفته تره...

اسمش همون (میله میگلیا) هست

موتورش نسل جدیدی موتور (این لاین 6) هست که بیش از 60 سال مورد استفاده قرار نگرفته ...

طراحی بدنه این خودرو محشره... عالیه ... بی نظیره .. دقیقا می تونید بدنه ی 60 سال پیش رو تو این بدنه همراه با زیباترین طراحی روز ببینید .. (این تغییرات رو می تونید در عکس بالا مشاهده کنید)

6 دنده . 350 اسب بخار قدرت این خودرو هست .

و 3246 سی سی حجم موتور این خودرو هست .

( اگه دست من بود جایزه خلاقیت و نوآوری سال 2006 رو همین الآن به کمپانی بی ام دبلیو برای این محصول بی نظیر می دادم .. واقعا طراحی کلاسیک ین خودرو در عین حال مشخصه های یک اتومبیل سوپر اسپورت رو داره .. و از همه نظر بی رقیبه..)

تکنولوژی امروز فردا رو می سازه .. با اون همراه باش..موفق باشید...!!!

برای تبادل لینک در قسمت نظرات من رو مطلع کنید .

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
علیرضا 12 خرداد 1385 ساعت 12:23 ق.ظ http://automobile2006.blogfa.com

سلام
مطلب خیلی جالبی بود و با اجازه شما من از این مطلب در وبلاگ خودم استفاده کردم.با تشکر.

مرتضی 12 خرداد 1385 ساعت 12:36 ق.ظ http://www.autotek.persianblog.com/

وبلاگ رو فعلا من updateمیکنم.اگه سوالات فنی داریidدوستم تو وبلاگ هست.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد