ادامه ی خداحافظی

اعتراف می کنم نمی تونم از نوشتن در این وبلاگ خداحافظی کنم ولی یه طرح هایی برای اینجا موندن دارم که بعدا می گم و قصد دارم ورژن 3 کارایرن رو به زودی راه بندازم !! از همه کسانی که دراین مدت آپ دیت نکردن در خواست کردن که ادامه بدم خیلی ممنونم !!

شکست سخته و سخت تر از اون حرف دیگرانه .. تیم ما برای شگفتی سازی رفته بود ولی معنی این کلمه رو نفهمیدیم .. تلاش تیم ایران حتی گاهی اوقات تا 70 دقیقه ادامه داشت ولی 20 دقیقه یا بیش تر غفلت این تلاش رو کاملا ژک کرده و حتی 90%مواقع خودخواهی بازیکنان و بی تجربگی و یا حتی زیادی تجربه باعث ضربه های سختی بودند که ایران می خورد و من به عنوان یک ایرانی از این تیم راضی نیستم تا وقتی گرم مساوی با آنگولا هستم .

جایی خوندم که باخت قسمتی از فوتباله ..کملا با نحوه ی نگارش این جمله مخالفم ..

اگه قسمتی از فوتباله و مشکلی ندره .. پس تیم مالدیوالآن باید دلش به این خوش باشه که همش قضا و غدره و یا مربی و بازیکنا بشینند به امید فرج خدا اگر هم باختن خواست خدا بود ..

بیایم یکم این تفکرات دینی رو از فوتبال دور کنیم بابا ...

اخبار و برنامه های تلویزیون ما هم فقط  حرف هایی رو از مربی ها و افراد بزرگ نقل می کنند که به سود تیم ما باشه و افتخار کنیم که ایرانی هستیم .. چرا حرف های بیرهوف که ژیش بینی هاش زیاد هم بد از آب در نیومده رو نقل نکردند و چرا شفاف سازی نمی کنند که چرا علی کریمی محروم انضباطی شده !!
خیلی نقد ها و درد و دل ها هست که تو سینه مردم ایران حبس شده ..واقع اگه برانکو با تیم به ایران بر نگرده حقش اعدامه و اگه دایی هم که این همه طرفدار به ظاهر متعصب داره تو فرودگاه ایران از فوتبال خداحافظی نکنه به یه مظهر نفرت مبدل میشه ..

تکنولوژی امروز فردا رو می سازه .. با اون همراه باشید ..موفق باشید..!!

نظرات 1 + ارسال نظر
علی 3 تیر 1385 ساعت 05:53 ب.ظ http://elemigrante.blogfa.com

دمت گرم این عکس دسته چپی عجب چیزیه ....

ببین با ۴۰۵ عوض می کنن ؟

یه سر بزن ................

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد