دنده عقب .. از مشهد تا تهران

مدت 4 روز بود که به دلایلی کیبوردم سوت شده بود .. 4 روز به دلیل تعطیلی باید صبر می کردم تا بتونم دوباره رنگ کیبور رو ببینم .. امیدوارم با این کیب.رد جدید جدیدتر هم بنویسم ..

داشتم سایت کار ایکس وان رو مطالعه می کردم که یه تیتر جالب رو دیدم ..

آقای همایون پیراسته 36 ساله قصد دارن در حرکتی رکور شکننه مسیر مشهد تا تهران رو دنده عقب بیان .. البته باید بگم این آقا مهارت خاصی در انجام این گونه حرکت ها داره وسابقه دخشانی هم داره ..آقا همایون تونسته تا حالا از شهرستان نور تا تهران رو بدون دست رانندگی کنه و از اونجایی که شواهد نشون می دن .. رانندگی با دنده عقب رو بیش تر از درست رانندگی کردن دوست دارن ..

آقا همایون تا حالا یه پراید و یه مزدا 323 رو فدای این علاقه اش کرده و گیربکسشون رو آورده پایین .

او یکبار از میدان محسنی و شریعتی تا دربند و مسیر برگشت از دربند به ولی عصر و میرداماد را دنده عقب رفته و بار دیگر از گلستان 4 پاسداران تا 40 کیلومتر بعد از کرج ـ جاده چالوس !! ـ این حرکت را انجام داده است !!

رکورد های ایشون تا حالا هیچ کدوم ثبت نشده ..

نمی خوام زیاد پیازداغشو زیاد کنم .. همین قدر کفایت می کنه ..

به کودکان زیر 25 سال هم توصیه می کنم این حرکت رو بدون نظارت مسئولین فدراسیون و پدر و مادرشون انجام ندن!!!!!!!!!!!!!

امیدوارم شما هم یه روزی مثل آقای همایون پیراسته نوآور باشید و همیشه فعالیت هاتون مورد توجه قرار بگیره .. در ضمن برای آقای همایون پیرذاسته آروزوی موفقیت می کنم .

تکنولوژی امروز فردا رو می سازه..با اون همراه باش !! موفق باشید..!!

لینک های خودتان در باره هر موضوعی را در قسمت نظرات یا به آی دی مسنجرم در زیر بنر بفرستید تا با نام و آدرس وبلاگ خودتان در قسمت (کلیک کن) ثبت شود..حتما ذکر شود که برای قسمت کلیک کن ارسال شده !!

نظرات 3 + ارسال نظر
نیما 10 تیر 1385 ساعت 08:46 ب.ظ http://cholokabab.persianblog.com

سلام... انشالله موفق بشن رکورد بزنن

ZigOoL 11 تیر 1385 ساعت 12:11 ق.ظ http://zigool2000.blogfa.com

سلام ! لینکیندمت ! بای ....

سارا 11 تیر 1385 ساعت 06:59 ب.ظ http://www.afsos.blogsky.com

سلام
ممنون برادر خوبم
خیلی دلم میخواد که همیشه با شما همراه باشم
ولی من متاسفانه بعد از ظهر وقتم کمه دروقت صبحها هم که همش در اداره ولی دلم میخواد که همیشه به وبلاگتون سر ی بزنم و از خواندن مطالب زیباش همیشه افتخار کنم به برادران عزیزی چون شما در کشور زیبای ایرانمان همواره برای پیشرفت تلاش میکنند جوان یعنی سازندگی یعنی نیرو یعنی نشاط
شاد باشین استوار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد