رنو مگان سلام می کند .

دیگه نمی شه مناسبتی رو تو تقویم پیدا کرد که تو اون پیش فروش کمپانی های خودرو سازی ایران  انجام نشده باشه !!

مگان بعد از لوگان ولی زودتر و تا مدتی وارداتی اومده .. حالا ایران با رنو خودمونی شده .. فکر کنم کل رنو رو منتقل کنه به ایران چون دو سه تا طرح دیگه از رنو هم در حال بررسی هست تا وارد کنند .

حتما کسانی که این روز ها به جام جم یه نگاهی انداخته اند تو صفحه هشت این روزنامه آگهی  پارس خودرو به مناسبت پیش فروش مگان رو دیدند.

البته این مگان با اون مگانی که در سال 2004 کمپانی رنو تولید کرد خیلی فرق داره .. البته من دو سال پیش خیلی دنبال عکس های این خودرو بودم که بیش تر نوع های این خودرو به صورت هاچ بک به بازار عرضه شده اند .

نکته اول اینه که رنویی که ایران می سازه با رنویی که فرانسه می سازه از زمین تا زیر زمین فرق داره .

مگان  تو سال های 2004 تا 2005 با موفقیت خوبی رو برو شد البته اون مگان قیمتی حدود ده میلیون تومان به پول ما قیمتش در اروپا بود و الآن هم من آخرین بار یه مگان دست دوم رو قیمتش رو دیدم که تو شیکاگو برای فروش بود .. هفت میلیون قیمت داشت .

البته که هیچ خودرویی با این تعرفه ها با قیمت ایرانی پسند وارد نمی شه ولی بازم به شما اطمینان می دم این خودرو تا 1 سال دیگه همین الآن حدود 4 میلیون افت قیمت داشته باشه .

قیمت این خودرو برای پیش خرید برای دو مدل 2000 سی سی و 1600 سی سی ( که شک نکنید اگه 1600 رو بخرید ضرر کردید) به این صورت است :

قیمت 2000 سی سی دنده اتوماتیک : 26500000

قیمت 1600 سی سی دنده معمولی : 18900000

پیشنهاد می کنم به این خودرو فعلا فکر نکنید چون بازار خودرو فعلا در حال زیر و رو شدنه .. شکیبا با شید !!

از نظر هیکل این خودرو از سمند هیکلی تره و خودروی بسیار قدرتمندیه و ظرافت های همیشگیه رنو رو به راحتی می توینید توش ببینید . خودرو ها حداکثر 3 ماهه تحویل داده می شوند ..

تکنولوژی امروز، امروز رو می سازه .. به فکر فردا باش.... موفق باشید !!

 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر

تبلیغش رو تو پرشین بلاگ دیده بودم .. مرسی که اطلاعاتی در موردش گذاشتی و قیمتشو هم فهمیدیم ( چشمک )

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد