جهان.....خودرو.....این ماه

بوگاتی ویرون 2007

 *تو دوره ای که قراره زندگی به سوی آسایش بره !! خبری از آرامش نیست .. اینو برای این گفتم چون قصد داشتم بگم که از سال 2007 به بعد کمپانی های اتومبیل دارن سعی می کنن اتومبیل های خودشون رو با طراحی داخلی مسابقه ای به بازار ها عرضه کنن .. همچنین شرکت دوج با تولید Challenger  عرصه رو برای  ایجاد افکمت های صدا رو اگزوز خودرو ها  باز کرده و کمکپانی شورلت یا به قول امریکایی ها (چـــــوی) هم که از خداشه .. تو کوروت های جدیدش می خواد از این نظر بترکونه !!!

  *یه جایی خوندم که شرکت کیا موتورز قصد داره بیش تر اتومبیل های هاچ بک شهری و کوچک جدیدی تولید کنه که پوز شرکت سوزوکی رو به خاک بماله .. ولی با اون عکس و امکاناتی که تو مطلب از اون خودرو دیدم فکر نمی کنم اینطوری باشه !!

 *در لندن به مناسبت روز پدر نمایشگاه اتومبیل های بریتانیایی برگزار شد که بهترین بهانه برای عرضه محصول جدید بوگاتی (ویرون) 2007 بود . قیمت این خودرو یک میلیون و دویست هزار دلار هست .!!!!!!!!!!!!!!!!

8000 سی سی حجم موتور این خودرو وقدرت موتورش 1000 اسب بخاره ... فکر نمی کنم تا 5 سال آینده اتومبیلی قویتر از این خودرو به بازار بیاد .. ماکزیمم سرعت این بوگاتی 250 کیلومتر بر ساعت هست . 2 تن هم وزن این ماشینه .

 *نمایشگاه خودرو های ایتالیایی هم دو هفته پیش در بلژیک به نام اس پی ای برگزار شد فراری و مازراتی غول های این نمایشگاه بودند .

 *قدیمی ترین خودرویی که من تا به حال تونستم اطلاعات فنیش رو پیدا کنم و یه مطلب در سایت های امریکا در موردش پیدا کنم .. مرسدس بنز نایت هست که سال تولیدش بر می گرده به حدود یک قرن پیش .. سعی می کنم .. حتما مطلب در موردش بنویسم .. برای خودم هم خیلی جالبه !!!

 *جا داره از مسئولان پارس خودرو و دولت محترم هم تشکر کنیم که اول خودرو رو پیش فروش می کنن و بعد وارداتش رو قطع می کنن ..... عجله کار بدیه .!!!

* نکته تستی : وبلاگی که اسمش هم در لیست دوستان من هست در ماه اردیبهشت .. اقدام به کپی کامل و بدون جا انداختم واو یکی از مطالب وبلاگ حتی ..عکس مطلب رو هم کپی کرده .. بدون ذکر نام وبلاگ و آدرس.. به دلیل منافات این کار با مساله ی کپی رایت .. (نمی دونم چیکارش کنم)فقط منتظرم خودشون جواب بدن ..(نام وبلاگ رو ننوشتم تا یه موضوع کوچیک زیاد بزرگ نشه) مطلب کپی شده .. مطلب خداحافظیه لوگان بوده ..!!!!!

تکنولوژی امروز ..امروز رو می سازه..به فکر فردا باش..!!

 

نظرات 4 + ارسال نظر
سارا 4 مرداد 1385 ساعت 11:13 ق.ظ http://www.afsos.blogsky.com

سلام حال شما؟
میبخشین من گرفتار بودم خیلی وقته که سری نزدم به وبلاگتون
ولی انصافا جالبه

حالا 4 مرداد 1385 ساعت 05:28 ب.ظ http://refigheghadimi.blogfa.com

بعد از سلام ... وبلاگ جلبی داری... موفق باشی... از اونورها هم بیا...

نیش نیش!! 4 مرداد 1385 ساعت 07:35 ب.ظ http://http://mardemorde.blogfa.com/

سلام!!!
شما اولین نظر رو دادین ممنوننم!!!! باز هم بهتون سر میزنم! مخلص شما نیش نیش!!!

صبا 4 مرداد 1385 ساعت 10:53 ب.ظ http://kouli.blogsky.com

سلام !
مطالب شما هم خواندنیست...
ممنونم از حضورت...
شاد باشی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد