فراخوان همکاری گروه وبلاگ های اتومبیل

از روز اولی که سیستم وبلاگ تو ایران به راه افتاد خیلی از استعداد ها یکدفعه ریختن بیرون .. خیلی ایده های زیبا و جالبی تو این راه اومد و وبلاگ های بسیار جالبی راه افتادن و راه برای پیشرفت در یک عرصه ی دیگه برای جوانان ایرانی باز شد .. خلاصه تا زمانی که دست تو این کار زیاد نشده بود یکم وضع بهتر بود .. یادش بخیر زمانی که بلاگ اسکای با سیستم قبلیش قابلیت آپلود عکس رو هم می داد ولی دیگه خبری از این خبرا نیست ...

لغت وبلاگ خیلی عجیب و قریب به نظر می رسید ولی با گذشت زمان موسسات و انجمن هایی برای حمایت و توسعه اون بوجود اومدن و این به معنی پیشرفت بود ... خلاصه :

بدون شرح

یه جمله خیلی خیلی ساده آنتونی رابینز مرد موفق امریکا رو به این جایگاه رسوند واون این بود که" کار نشد نداره"..!!   

با این مقدمه خواستم یه دعوت دوستانه از همه به عمل بیارم ، سال 82 حدودا 15 وبلاگ تخصصی اتومبیل در حال فعالیت بودن از جمله فرمول یک ، اتل ، پژو و ....کارایران ... امیدوار بودم این گروه وبلاگ ها که تقریبا همه تو پرشین بلاگ بودن (کارایران هم اون روزا تو پرشین بلاگ بود) همکاریشون رو ادامه خواهند داد ولی از قضا زد و از این گروه  کارایران موند و(البته ممکنه اشتباه کنم) .. سیستم پرشین بلاگ اوایل افتضاحاتش بود که اومدم به بلاگ اسکای نسبت به پرشین بلاگ ، بلاگ اسکای بهشت بود و هنوز هم قبولش دارم ..

این همه حرافی و وراجی برای این فراخوان بود ... احیای وبلاگ های اتومبیل با همکاری همدیگر .. دوستانی که واقعا علاقه به خودرو دارند یا اطلاعات مکانیکی دارند ، یا تو کار تحقیق هستن و یا حتی  رشته

 تحصیلیشون یه جورایی ماشینیه ... بیاید تو کار حالا دنبال پایه می گردم .. اگه شما دو

ست

از کسانی که قصد دارند لینک این فراخوان را به دیگران معرفی کنند و یا قدمی برای این عمل بر دارند  خواهشمندم  آدرس وبلاگ و نام خودشان را در قسمت نظرات بگذارند تا یه جورایی جبران کنیم .

عزیز این مطلب رو می خونی به بقیه دوستانتون پیشنهاد بدید .. شاید اونا دوست داشته باشند ... الآن به کمک شما نیاز داریم.. حتی اگه دوست دارید بنویسید ولی ساخت ..وبلاگ رو بلد نیستید من دربست نوکرتونم .. چقدر خوبه که یه گروه متحد برای یه هدف و اون هم اطلاع رسانی به دیگران با هم همکاری کنند .. شاید یکم تو درخواستام تو فضا سیر کرده باشم .. ولی شما به عظمت خودتون این بنده ریزه میزه رو دریابید ..!!!

دوستانی هم که پیش دستی کردند و جامعه ی ماشینی رو شرمنده کردند و وبلاگ های مشتی و باحال رودر مورد خودرو درست کردند و دارن تو دنیای ماشین لایی می کشن .. یه دستی بکشن... آدرس وبلاگ و اسمشون رو به من برسونن .. از این فراخوان دوستانه تر هیچ جایی پیدا نمی شه مگر در بین وبلاگ نویسان اتومبیل ... (جدی نگیرید)

در صورتی که احساس می کنید دوست دارید به هر چه سریعتر  به ثمر رسیدن این فراخوان کمک کنید .. این فراخوان رو به دوستان مسنجر و..  برسونید .

این دعوت برای پایه هاست .. هر کی دوست داره ... شما شاید کسی ور بشناسید .. حتما خبرش کنید ..

تکنولوژی امروز..امروز رو می سازه .. به فکر فردا باش .. من و تو..موفق باشید..!!

 

نظرات 24 + ارسال نظر
بابک 31 مرداد 1385 ساعت 05:02 ب.ظ http://www.babakweb.com

سلام امیرحسین جان / بابک هستم . بعد از مدت‌ها دارم توی بلاگت نظر می‌دم! / ببین من یک ایده‌ی مشابه رو به همراه تنی چند از دوستانم دارم دنبال می‌کنم برای یک پرتال برای به طور کلی ابزارهای پورتبل که خب ماشین هم جزو اون دسته هستش . اسم سایت هم پرشین همراه هستش که به مسائل ماشین . تلفن همراه . ام پی تری پلیر و خلاصه ابزارها و وسایل قابل حمل می‌پردازد و در واقع یک حلقه‌ی وبلاگی از فعالان این حوزه‌ها خواهد بود. از تو و دوستانت هم دعوت می‌کنم که به طور رایگان به این حلقه اضافه بشوند تا یک کانون مشترک برای چنین وبلاگ‌هایی ایجاد بشه . فکر می‌کنم این موضوع به هدف تو که همین حلقه درست کردنه خیلی نزدیکه . در هر صورت منتظر جوابت هستم . بابک

بابک 31 مرداد 1385 ساعت 05:05 ب.ظ http://www.babakweb.com

در ضمن باید بگم امکاناتی که در اختیار این دسته از دوستان که مایل به همکاری هستند قرار می‌گیره تقریبا مشابه یک سایت (وبلاگ) کاملا شخصی و با اختیار کامل خواهد بود. فضای نامحدود برای آپلود عکس و برنامه / سیستم مدیریت ام تی / قالب رایگان (تحت قالب اصلی سایت) / قرارگیری در ساب دامین پرشین همراه دات کام / و خلاصه هر امکانی که سیستم ام تی برای وبلاگ‌ها داره . فکر می‌کنم کار جالبی بشه به ویژه که امکاناتش بسیار بالاتر از سیستم‌های رایگان موجود خواهد بود و فقط وبلاگ‌های تخصصی در زمینه‌هایی که گفتم می‌توانند فعالیت کنند. منتظر جوابت هستم . بابک

سینا 31 مرداد 1385 ساعت 05:48 ب.ظ http://auto2006.blogfa.com

سلام ممنون که از وبلاگم بازدید کردی البته سیستم اصلی وبلاگ من تو بلاگفا است و وبلاگ بلاگ اسکایم در اصل زیر مجموعه بلاگفام هست . حالا باید چی کار کنم تا وبلاگم تو وبلاگ اتومبیل ثبت بشه؟

بابک 31 مرداد 1385 ساعت 05:52 ب.ظ http://www.babakweb.com

سلام / امیرحسین جان من همیشه به یادت هستم فقط نظر نمی‌دادم! / امکانات سایت (پرشین همراه) قرار نیست عمومی بشه و فقط به وبلاگ‌نویسان تخصصی حوزه‌ی ماشین و موبایل تعلق می‌گیره / آموزش کامل کار با سیستم هم توی سایت قرار می‌گیره و از این بابت مشکلی نیست / سایت در چند روز آینده شروع به کار می‌کنه . اگه مایلی اسم موردنظر برای وبلاگت رو برام ایمیل کن تا به محض شروع به کار سایت اولین وبلاگ ایجاد شده وبلاگ کار ایران باشه / از دوستانت هم اگر کسی در این حوزه به طور تخصصی می‌نویسه دعوتشون کن تا به ما ملحق بشوند / بابک

سینا 31 مرداد 1385 ساعت 06:29 ب.ظ http://auto2006.blogfa.com

سلام اگه وبلاگ ما رو قابل میدونی ما رو لینک کن ما هم تو رو لینک میکنیم.

هوشنام 31 مرداد 1385 ساعت 07:37 ب.ظ http://otol.persianblog.com

امیرحسین عزیز سلام
پیغامت را گرفتم و اومدم توی وبلاگت اما متاسفانه توی یکی از لینکهات ( لینک آخر ) چیزی جز کپی وبلاگ خودم ندیدم. کپی برداری روزنامه ها و مجله ها از مقاله هام برام تقریبا عادی شده بود اما دیگه این مدلش را ندیده بودم و فقط می تونم بگم با کسی که تمام وبلاگش کپییه و ادعای وبلاگ نویس خودرو را داره چه همکاری میشه داشت خواهش میکنم لااقل قبل از لینک دادن به افراد یه مطالعیه روی مطالبشون داشته باشی و بفهمی که دلیل عدم توانایی کار گروهی بین ما ایرانی ها چیه

حسین 31 مرداد 1385 ساعت 08:12 ب.ظ http://musclegarage.co.sr

سلام ممنون که سر زدی اگه کمکی از دستم بر بیاد خوشحال می شم کمک کنم. راستی من رشته ی تحصیلیم مکانیک صنایع اتومبیله البته فعلا چیزی بارم نیست!

بابک 31 مرداد 1385 ساعت 08:15 ب.ظ http://www.babakweb.com

سلام / حتما یک ایمیل به من بزن

سینا 2 شهریور 1385 ساعت 01:15 ب.ظ http://auto2006.blogfa.com

سلام آقا امیرحسین مطلب راجع به ب ام وسری ۳ جدید
گذاشتم بیا حتما ببین خواستی هم تو وبلاگت بزار البته اگه ذکر منبع بکنی هم ممنون میشم .
جای دیگه گیرت نمیاد!!

سینا 2 شهریور 1385 ساعت 06:11 ب.ظ http://auto2006.blogfa.com

سلام حالا شما خواستید تو وبلاگتون بزارید مطلب جدیدیه.
راستی من شما رو لینک کردم شماهم من رو لینک کنید.

فرهنگ 3 شهریور 1385 ساعت 12:06 ق.ظ http://outojet.blogfa.com

سلام ممنون که به وب من سر زدی بهت تبریک میگم هم به خاطر وب خوبت وهم به خاطر ایده خوب تو من رشتم مکانیک خودرو هست در زمینه خودرو و وب هر کاری از دستم بر بیاد کوتاهی نمیکنم راستی نظرت رو راجب تبادل لینک به من اطلاع بده به من لینک بده تا من هم در اولین فرصت تو رو لینک کنم
به امید فرداهایی بهتر و روشن برای صنعت خودرو سازی در ایران

سامان 3 شهریور 1385 ساعت 11:31 ق.ظ http://lords.mihanblog.com

سلام خوبی ؟

مطالبه قبلی شما رو خوندم جالبه و قشنگ بود

واقعا به درد می خوره خیلی خوبه

از وبلاگ ما هم دیدن کن بای

احمد 4 شهریور 1385 ساعت 12:09 ق.ظ http://inventive.blogsky.com

سلام امیرآقا
وبلاگ خیلی خوبی داری...
موفق باشی...

امین 4 شهریور 1385 ساعت 12:15 ق.ظ http://www.ekbatanist.persianblog.com

اسلام...آقا امروز روز شانس من بود که این بلاگو پیدا کردم...من خوم عاشق ماشینم مخصوصن پل کورسا ولی هنو گواهینامه ندارم...ماشینم نداریم ولی میخوام حلا که نمیتونم تو خیاون خومو نشون م یه کار مثبت واسه ماشینا کرده باشم...پیستم که دیگه اگه رفته تشی میونی وضیعت چه جوریه...کلی اید به ماشینت برسی تازه اگه تو خیابون نگیرنت...من حال کرم با کلمه ی اتحادت...منتظرم منو راهنمایی کنی که چیکار کنم...دوس دارم لاگم راجع به ماشین باشه ولی اونقدر اطلاعات ندارم که ذارم توش...
لینکت میکنم منتظر جوابتم نا فرم...

فرهنگ 4 شهریور 1385 ساعت 10:26 ق.ظ http://outojet.blogfa.com

سلام
مرسی از این که دوباره به وب من سر زدی منم لینک شما رو در وب خودم قرار دادم . خوب دیگه به قول معروف از شما به من خبر هر خبری شد لطف کن منو با خبر کن هر کاری هم داشتی در بست هستم.
به امید فرداهایی بهتر و روشن برای صنعت خودرو سازی در ایران

سینا 4 شهریور 1385 ساعت 03:59 ب.ظ http://cars.mihanblog.com

سلام ممنون که سر زدی اگه میشه این وبلاگ ماشینم رو هم تو فهرست وبلاگ های خودرو بزار ممنون.

حسین 6 شهریور 1385 ساعت 06:03 ق.ظ http://www.gearbox.blogsky.com/

خوشحال میشم اگر بتونم کمکی کنم

سینا 6 شهریور 1385 ساعت 12:16 ب.ظ http://auto2006.blogfa.com

سلام آقا امیرحسین ببخشید اگه از قیمت هیوندای سوناتا ۶ سیلندر اطلاع دارید لطفا هر چه سریعتر بهم بگین چون میخوام یه مطلب در همین رایطه بذارم.
ممنون میشم.

mohandesefan 10 شهریور 1385 ساعت 01:13 ب.ظ http://mohandesefani

سلام وعرض ادب

ب وب خبتان سرزدم خیلی عالیه لطفا اگر امکان داردمقداری عکس از خودروها و قطعات داخلی موتور جهت جاپ کتاب بنده ساس گزارم

فن ومهارت اتومبیل 10 شهریور 1385 ساعت 01:19 ب.ظ http://mohandesefani

با سلام وعرض ادب

از وب خوب شما دیدن نمودم لطفا تعدادی عکس از خودرو و قطعات درون موتور برای چاپ کتاب ارسال فرمایید

مدرس فنی رعیت

پوریا 14 مهر 1385 ساعت 07:25 ق.ظ http://www.hotrace.blogfa.com

خوشحال می شم بتونم همکاری کنم

باسلام وتوفیق هر چه بیشتر برای شما.حرکت زیبائی است من از هر نظر آماده هستم.ضمنا متها قبل وبلاگی برای این حرکت ساختم ولی حتی یک مورد قدم جلو نگذاشت .ملاحظه فرمائید:
www.1378rahnama.blogspot.com
موفقر باشید.هرحرکتی جهت اهدافت داری لطفا در وبلاک بسیار خوبت منعکس فرمائید. حتی لازم شد در جائی حضوری با همه دوستان وبلاکی خودرو نشستی داشته باشیم. بلکه به امید خدا آمار تصادفات را کاهش دهیم.

شاهین 3 آذر 1385 ساعت 12:52 ق.ظ

سلام
من هم اگه کمکی از دستم بربیاد ممنون میشم. رشته ام مهندسی برقه و همکاری های خوبی با دانشکده مکانیک دارم.
ضمنا من هم ایده مشابهی داشته و دارم...
یه کارایی هم تو این راستا دارم انجام میدم

ضمنا با طراحی وب سایت و اینها هم کاملا آشنایی دارم.

امکانات اینترنتی مثل هاست و اینها هم همه جوره واستون رایگان جور میکنم.

خلاصه در خدمتیم
حتما تماس بگیرید و منو هم درجریان کارتون بذارید

سلام
لینک کنید تا بدینوسیله امکان دسترسی عده بیشتری از علاقه مندان مهندسی پزشکی به
www.MedicBlog.blogfa.com
فراهم آید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد