عاقبت همکاری وبلاگ های اتومبیل

خیلی مشتاق بودم عکس العمل وبلاگنویسان عرصه خودرو رو در مورد این فراخوان ببینم (فراخوان همکاری وبلاگنویسان اتومبیل..مطلب قبلی).. ولی فقط می تونم بگم متاسفم .. قصد من از این دعوت این بود که یه گروه وبلاگنویسان خودرو پشت هم باشند و وبلاگ هر کدومشون راه ورودی به وبلاگ های خودروی دیگر باشه .. در مورد مطالب با هم بحث کنند و اشکال های همدیگر رو اصلاح کنند .. یه گروه تخصصی خودرو بوجود بیاد و از تکروی ها جلوگیری کنیم .. ولی واقعا هم برای خودم متاسفم و هم برای بعضی دوستان که در این کار سنگ اندازی کردند .. اون قضیه کاملا لغو شد .. ازوبلاگ نویسای خودرویی هم که اعلام همکاری کردند واقعا متشکرم و معذرت می خوام.

امیدوارم اون معدود وبلاگ هایی که قصد همکاری دارند .. همکاریشون رو با هم ادامه بدن .. من هم همراهشون هستم .. ولی چون تعداد وبلاگ های گروه خیلی کمه از تشکیل گروه خودداری می کنیم .

شاید بهتر باشه که ترکیب کپی رایت رو متشکل از حق و کپیه یکم جدی تر بگیریم .. فکر

 نمی کنم اگه کسی قصد کپی مطالب وبلاگ رو داشته باشه .. به جم

اگه دوست دارید در مورد خودروی داخلی یا خارجی مطلب نوشته شود و یا سوالی در مورد سیستم های خودرو دارید .. می تونید در قسمت نظرات بنویسید .. مطمئن باشید در مطلب بعدی درخواست ها در اولویت قرار خواهند داشت .

له ی " نقل مطالب تنها با کسب اجازه از نویسنده مجاز است " جلوش رو بگیره .. خیلی جالبه .. چند وقت پش داشتم تو وبلاگ های ماشین می چرخیدم.. شاید باورتون نشه چند تا وبلاگ عینا و بدون حذف چیزی مطالب وبلاگ من و چند تا وبلاگ اتومبیل دیگه رو نوشته بودن که واقعا رفت رو اعصابم .. مخصوصا یکی از وبلاگ ها که یارو یه مقدمه هم به یکی از مطالب اضافه کرده و بود تا طبیعی تر جلوه کنه .  

واقعا توانایی های خودمون رو دست کم نگیریم .. چند وقت پیش نویسنده وبلاگ اتل ..می گفت که یکی از وبلاگ های خودرو عینا سری مطالب های تخصصی سیتم تعلیق خودرو رو از وبلاگ ایشون کپی کردن .. وقتی به وبلاگ اشاره شده سر زدم واقعا شرمنده شدم چون حتی تیتر مطالب هم تغییر نکرده بودن .. ذکر منبع هم که جای خودش رو داره ..

قضاوت رو به عهده اون سری وبلاگنویسانی می ذارم که خودشون مطالبشون رو می نویسن...

سنگ اندازی در تشکیل گروه وبلاگ های اتومبیل از این قرار بود که بیخیال تشکیل این گروه شدیم ..

تکنولوژی امروز، امروز رو می سازه .. به فکر فردا باش.... موفق باشید !!

 

 

 

 

نظرات 7 + ارسال نظر
بچه های همینی که هست 7 شهریور 1385 ساعت 12:17 ق.ظ http://wc.persianblog.com

سلام...اخی ببین چقدر ازیت کردن بی تربیتا ...این دزدیای ادبیم که الان کلاس شده ناراحت نکن خودت....مرسی به ما سر زدی...سبز باشی

سینا 7 شهریور 1385 ساعت 09:29 ب.ظ http://auto2006.blogfa.com

سلام خیلی ناراحت شدم این خبر رو شنیدم ...دلمون خوش بود لااقل میتونیم کیفیت مطالب رو بهتر کنیم ... ولی اشکال نداره !
من خودم یه وبلاگ رو دیدم بدون ذکر منبع از وبلاگ من برداشته بود !

امیر حسین 7 شهریور 1385 ساعت 10:32 ب.ظ http://gallery-center.blogfa.com

اقا سلام با عرض معزرت .. امیدوارم که فکر نکنی من جز اون دسته کسای بودم که می خواستم جواب منفی بدم من گفتم که باید روش فکر کنم که حالا هم کردم... من اماده ی هر گونه همکاری با شما هستم... خوشحال می شم که با من هم کاری کنید در ضمن باز هم خوشحال می شم که با ای دی من در یا هو تماس داشته باشید حتما ان طزرفا یه سر بزنید فلن

حسین 8 شهریور 1385 ساعت 01:04 ب.ظ http://www.gearbox.blogsky.com/

به هر حال ممنون

[ بدون نام ] 22 شهریور 1385 ساعت 10:20 ب.ظ http://tamiratchi.blogfa.com

مطالب جالبی بود
سری هم به ما بزن

علی 28 دی 1385 ساعت 04:06 ق.ظ http://newcar.coo.ir

سلام
خوبی
وبلاگ توپی داری
به منم سری بزن
بای

مجید 16 آذر 1386 ساعت 09:52 ب.ظ http://www.nmcar.blogfa.com

سلام
اگر مایل به همکاری هستید برای من پیام بزارید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد