پژو 908 .. کمی رویایی

پژو 908پژو 908

تقریبا 3 ، 4 روز پیش بود که یکی از دوستانم در مورد محصول جدید کمپانی پژو حرف می زد که با توصیفاتی که اون از پژو می کرد ، من گفتم آخرالزمان شده .. ولی فهمیدم یارو کلیشو از خودش گفته بود .... حالا تو ماه رمضون خالی بندی ؟!! .. خدا ببخشدش !!!

این اتومبیل پژو 908 هست که جدا از همه چیز می شه به عنوان یک ستاره در میان محصولات پژو از اون یاد کرد ، این خودرو به حدی از اهمیت بالایی برخوردار هست که نمایشگاهی اختصاصی توسط پژو به مناسبت ورود  این محصول برگزار شده .

طراحی بدنه ی این خودرو که در نوع خودش بی نظیره برگرفته از طرح های شرکت پژو در سال 2002 است که توسط یکی از مهندسین این شرکت ارائه شده ولی 4 سال تا مرحله تولید، این طرح خاک خورده .

موتور وی 12 قلب به قولی تپنده ی 908 هست که آزمایشش رو تو مدل ها و خودرو های دیگه خوب پس داده .

در یکی از وبلاگ های خودرو خواندم که این خودرو لیموزین هست .. ولی با احترام به نویسنده مطلب لیموزین بودن این خودرو باید بگم .. یه جورایی درست می گن اما قضیه چیز دیگه ایه ..

اولین طرح و ایده این مدل برای لیموزین بودن ارائه شده ..و همون طور که در تصاویر خودرو هم می بینید .. طول خودرو و راحتی و امکانات این خودرو هم اول لیموزین بودن رو به یاد شما می اندازه ولی مسئولان نسبتا محترم شرکت پژو تصمیم گرفتن که این خودرو رو به یک خودروی سواری قدرتمند و راحت و شیک و مدرن تبدیل کنند .

سعی کردم خیلی کوتاه و خلاصه این اتومبیل رو وصف کنم اما اگه اطلاعات بیش تری نیاز داشتید به طور دقیق در قسمت نظران به من اطلاع بدید تا در اسرع وقت بتونم جوابشو به اطلاعتون برسونم .. لطفا در قسمت نظرات از خودتون ایمیلی .. آدرس سایتی به جا بزارید تا بتونم راحت جوابتون رو بدم..

شاید مسئولین کشورمون این خودرو رو برای جایگزینی با پیکان وارد کنند .. به نظر می رسه یکم از پیکان جوانان بهتره ..ببینیم خدا چی می خواد ..

 

*این مطلب به طور همزمان در  پارسی کار دات کام قرار داده شده است ..!!

 

یک گام به جلو..موفق باشید..امیرحسین..!!

 

نظرات 2 + ارسال نظر
تی تی 8 مهر 1385 ساعت 05:10 ب.ظ http://titijoon.blogsky.com

سلام امیر حسین جونم
منم یه زمانی از همینا می نوشتم.از وقتی خاطره هامو دزدیدن تصمیم گرفتم برگردم جایی که خوشم.
وبلاگت محشره پسر.می یای با هم دوست باشیم ؟اگه دوست داشتی خبرم کن.
روزهایت پرتقالی

امیر حسین 10 مهر 1385 ساعت 12:06 ق.ظ http://gallery-center.blogfa.com

salam karet harf nadareh ye sary ham be man bezan ye chizaii neweshtam babye

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد