سیناد بدون منتقد

شرکت کیش خودروی ایران حدود 6 سال پیش اقدام به تولید خودروی سیناد با موتور رنو کرد که از جنس بدنه ی خاصی برخورداری بود .و هم اکنون وقت ان رسیده تا مردم نظرات خودشون رو نسبت به کم تولید ترین خودرو در ایران اظهار کنند :

این نظرات توسط سه ایرانی که تجربه رانندگی با سیناد رو داشتند منعکس شده :

 

1- اصلا از بدنه خودرو و طراحی اون راضی نیستم .. سر و صدای داخل خودرو منو تا سر حد دیوونگی می بره .. سیستم الکترونیکی این خودروبسیار ضعیف عمل می کنه و در بسیاری از موارد کم میاره .. صندلی های خیلی کوتاه هستند و در اتومبیل احساس خوبی به آدم دست نمی ده.ولی در عوض رانندگی با این خودرو لذت بخشه و دنده به راحتی عوش می شه .. داخل خودروجا برای 5 نفر به راحتی فراهم میشه و کوتور این خودرو در زمستان و تابستان با هیچ مشکلی روبرو نخواهد شد . مصرفش هم زیاد نیست . فرماندهی این خودرو هم بی نظیره . موتور این خودرو موتور رنو مگان 1600 هست که هم اکنون در ایران در حال تولیده..من قبلا پراید داشتم و از انتخابم راضی هستم.

 

2- تنها مشکلی که با این خودرو دارم اینه که خدمات پس از فروش افتضاحی داره یا بهتره بگم اصلا نداره و برای فروشش هم به خاطر ظاهر بدش کسی حاضر به خریدنش نمی شه !!

من فکر  می کنم این بهترین خودرو از نظر اقتصادی برای خانواده های ایرانی هست . اگه شما هم آدمی هستید که به ظاهر اهمیت نمی دید و فقط می خواید یه خودروی خانوادگی داشته باشید من این خودرو رو پیشنهاد می کنم.خودروی قبلی من رنو 5 بوده و الآن هم 4 ساله که سیناد دارم .

 

3- برای یه آدم حساس صدای داخل کابین می تونه تنها عامل آزار دهنده باشه.. فرماندهی این خودرو عالیه .. رانندگی با اون لذت بخشه ، و قیمتش به امکاناتش می ارزه .. جنس بدنه از کامپوزیت هایی است که وزن بدنه رو کم و قدرت بدنه و استحکام اون رو بالا می بره .

خودروی قبلی من پراید بوده و الآن حدود 1 ساله که سیناد دارمو ازش راضی ام .

 

شاید در این غلغله بازار خودرو های وارداتی و مدرن داخلی حرف از سیناد به میان اوردن یکم دور از ذهن باشه .. ولی مطمئنم بسیاری از مشتریان خودرو هیچ اطلاعاتی در مورد این خودرو ندارند و صفت هایی رو به این اتومبیل نسبت می دم .. در حالی که مشکلات ظاهری این خودرو با طراحی های جدید کیش خودرو با نام های ال ایک و کوشه هم اکنون رو به بهبوده ..

 

 

پاسخ به یکی از نظرات : آقا نیما در قسمت نظرات پرسیده بودند که آیا سیستم برق پژو 206 تیپ 2 مشکلی داره که نمی شه سیستم کاستی خودرو رو به سی دی تبدیل کرد چون اختلالاتی در سیستم برق خودرو بوجود می آد.

جواب : بله .. یکی از مشکلاتی که خودرو ی 206 اون رو با خودش یدک می کشه اختلال در سیستم برق این خودرو هست که در صورتی که سیستم صوتی خودرو دستکاری یا تقویت یا تعویض گردد به احتمال زیاد سیستم کل خودرو دچار مشکلاتی می شود که در صورتی که این سیستم هم از کار بافتد حدود 1 میلیون تومان خرج رو دست صاحب ماشین می زاره .. ولی برای نصب دزدگیر مشکلی وجود نداره .. برای اطمینان بیش تر به متخصص در این زمینه مراجعه کنید .. ممکنه راهی وجود داشته باشه..

 

یک گام به جلو..موفق باشید..!!

 

نظرات 5 + ارسال نظر
سینا 24 مهر 1385 ساعت 04:42 ب.ظ http://cars.mihanblog.com

مطلب خیلی خوبی بود .
متشکر.

پت 26 مهر 1385 ساعت 05:16 ب.ظ http://www.chocoholic.persianblog.com

سلام
خوبی؟
خیلی مفید بود... کیف کردم این همه اطلاعات....
یه سوال بپرسم؟
من چون کلا از ماشینای دنده ای بدم میاد!!! می خواستم بدونم که چرا می گن که ماشین اتوماتیک تو تهران به درد نمی خوره؟ دلیلی که گوینده ارایه می ده اینه که این ماشینا به دلیل ترافیک زیاد تهران و اینکه فاصله ی زمانی ترمز و گاز خیلی کمه و ... خوب نیستن!!! این در حالیه که خیلی از شهرایی که ترافیکشون خیلی زیاده از ماشین های اتوماتیک خیلی رایج استفاده می شه!
مرسی
موفق باشی و یه گام به جلو!

مسعود 29 مهر 1385 ساعت 01:52 ق.ظ http://www.carinfo.mihanblog.com/

سلام بی تعارف وبلاگ خوبی داری
باعث افتخاره که با شما تبادل لینک کنم
اکنون لینک شما در لینکستان ثبت شده.
لطفا به من سر بزن و حتما خبده که اومدی.

مسعود 29 مهر 1385 ساعت 01:58 ق.ظ http://www.carinfo.mihanblog.com/

سلام بی تعارف وبلاگ خوبی داری
باعث افتخاره که با شما تبادل لینک کنم
اکنون لینک شما در لینکستان ثبت شده.
لطفا به من سر بزن و حتما خبر بده که اومدی.


http://www.carinfo.mihanblog.com/

فرهاد 1 آبان 1385 ساعت 05:59 ق.ظ http://www.mehrabooni.mihanblog.com

سلام سلام
خیلی ممنون
من هم شما رو لینک کردم
وبلاگتون خیلی عالیه
موفق باشی
فعلا بای بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد