اینجا بنویسید !!

سلام ...

(*تذکر : این مطلب به پست قبلی مربوط می شه که خلاصه ی اون مربوط به" ترین های خودروی ایران در سال گذشته" هست)

خدایی باید به این بیننده ها افتخار کنم .. نمی دونم چه جوری ولی جدا دم همه ی اونایی که تو مسابقه ای که ترتیب داده بودم منو همراهی کردم گرم .. وقتی هر روز نظرات و ترین ها رو چک می کردم باور کنید خیلی خوشحال و شاد می شدم .. نه بخاطر اینکه نظراتم زیاد شدن ..بلکه بخاطر با محبت بودن دوستان وبلاگی ام..!!

راستی جاتون خالیقزوین بودم..جای شما هم حال کردم..!!

ان شاء الله بتونم جبران کنم ولی یه مساله ای..به خدا هر کاری کردم یکی از این ترین ها رو به عنوان بهترین انتخاب کنم نشد .. !!

و حالا اصل مطلب :

ترین های بینندگان وبلاگ

آقا علیرضا – وبلاگ سونی اریکسون : ایمن ترین : مگان افتضاح ترین : پراید

آقا محسن امیدواری – وبلاگ گالری سنتر : جوات ترین : سمند ال ایکس لش ترین(!!) : ماکسیما – اصیل ترین: مگان

آقا محمد  : ناهمگون ترین طرح خارجی :‌ ۲۰۶  - SDضایع ترین :‌ New P.K -  با ارزش ترین :‌ ۲۰۶ تیپ ۵ - با حال ترین :‌ پرادو – بی لیقات ترین مدیر عامل : مدیر عامل هیوندای به خاطر اختلاص !!

دری وری – وبلاگ دری وری : ضد حال ترین : پژو 405

آقا امیرحسین – وبلاگ گالری سنتر : عجیب ترین : ۲۰۶   SD

پریسا خانم – وبلاگ طپش باغ : مدل دارترین خودرو: سمند ( سورن. سریر. کوپه. ۸۶. پردیس. زوبین. جوانان) (!!!!!!!!)

دخترانه ترین ماشین : ماتیز

از دوست عزیزم مهیار جان .. وبلاگ قل قلیزم هم متشکرم ..!!

 

در کارایران بنویسید

به خدا چیز قابل داری نیست.. به ذهنم رسید که این وبلاگ رو گروهی کنم ..

هر وقت به کسی این پیشنهاد رو دادم به من گفته که من تخصصی تو ماشین ندارم .. واقعا شما فکر می کنید ما ماشین نویسا از حفظ مقاله می نویسیم.. بابا ما هم مثل شما ییم .. ماهم از منابع استفاده می کنیم.. پس بدونید ماشینی نوشتن راحته .. ولی خوب نوشتن سخته  !!

دوستانی که تمایل دارند و یا توانایی آپ دیت کردن این وبلاگ برای یه بار در هفته رو دارن و می تونن پای ثابت وبلاگ باین و یا اگه کسی رو سراغ دارید .. حتما در قسمت نظرات ایمیلشون رو بزارن تا من شرایط نویسندگی و ایمیل دعوت نامه رو براشون بفرستم ..

این طرح به دو صورت نویسندگان افتخاری و نویسندگان ثابت صورت می گیره که نویسنده افتخاریش نیاز به توضیح نداره .. همین فردا برای من یه مطلب ماشین ایمیل کنید من با نام خودتون می زارم ..!! ولی اگه واقعا دوستدارید اینجا بنویسید به عنوان نویسنده ثابت  .. فعلا ایمیلتون رو بدید تا بعد..!!

 

یک گام به جلو..موفق باشید..!!

 

 

نظرات 12 + ارسال نظر
سینا 5 فروردین 1386 ساعت 07:44 ب.ظ http://cars.mihanblog.com

سلام
ممنون که سر زدی .
ببخشید نتونستم تو مسابقه شرکت کنم آخه تازه امروز اومدم اینترنت .

راستی عیدت هم مبارک !

مهدی 6 فروردین 1386 ساعت 08:09 ب.ظ http://www.garage.persianblog.com

سلام امیر حسین ... میدونم دیر تو مسابقه شرکت کردم . ولی یه چیزایی نوشتم حتما ببین.

محسن امیدواری 9 فروردین 1386 ساعت 02:22 ق.ظ http://www.gallery-center.blogfa.com

سلام . آقا نظر دادن که وظیفمون بود . اما پس این جایزمون چی شد ؟
ما نوکرتیم . یه سر بزن
راستی شوخی کردما !!!
موفق باشی
بای

امید 9 فروردین 1386 ساعت 07:23 ب.ظ

سلام
عیدتون مبارک
من یه مقاله تخصصی در مورد سیستم محدود کننده سرعت خودرو و اینکه این سیستم چطوری کار میکنه و چطوری میشه اونو تغییر داد و یا برداشت و غیره.
منتظرم و متشکرم

مهسا 11 فروردین 1386 ساعت 10:57 ق.ظ http://mahtabeshge.mihanblog.com

سلام سال نو مبارک ممنون می شم به من هم سر بزنی

گلناز 11 فروردین 1386 ساعت 04:16 ب.ظ http://eshghyanikhoda.blogfa.com

سلام..
شما خوبین؟
ممنونم که به منم سر زدین.. سال خوبی رو برای شما آرزو می کنم...وبلاگ جالبی دارید و ایده ی جدیدی هست..
امیدوارم موفق باشین..
خدا نگهدار..

۴چرخ دات کام 14 فروردین 1386 ساعت 12:38 ب.ظ http://www.4charkh.com

با سلام
به اطلاع می رساند سایت 4چرخ دات کام طرح ویژه ای را برای وبلاگ نویسان محترم در زمینه خودرو در دست برنامه ریزی و طراحی دارد تا تسهیلاتی را در اختیار این دوستان که صرفا به خاطر علاقه شخصی به تولید محتوا در این زمینه می پردازند قرار دهد.
لذا خواهشمند است در صورت تمایل با مراجعه به سایت http://www.4charkh.com و پر کردن فرم تماس با ما اطلاعات تماس خود و نام وبلاگ را وارد کنید تا با شروع این طرحها با شما تماس گرفته شود.
ضمنا اعضا در قرعه کشی دوره ای بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث رایگان سایت شرکت داده میشوند
باعث افخار است اگر با عنوان زیر به مالینک دهید
4چرخ دات کام – خدمات اتومبیل خودرو و ماشین!!!

اشنا 14 فروردین 1386 ساعت 11:36 ب.ظ http://mahtabeshge.mihanblog.com

سلام ....ممنون که به من سر زدی....بازم بیا

امیر حسین 15 فروردین 1386 ساعت 01:04 ق.ظ http://gallery-center.blogfa.com

salam haji halet chetore khaste nabashi.
mibinam ke tarhe ma ham toye tarin ha barande shode<:D>.
haji mese inke dobare serveraie blogfa be ham rikhte asabe man ro ke khord karde!
rasty ye khabare kheili mohem ke dasht yadam miraft. man chand rozi raftam dubai wa ye jaie khafan raftam ke jat kheili khali bood wa behtariin haie donya toye parkingesh bood==>rang rover , f430<ferrari>,porsche 911 turbo & caymen ,lamborghini, ...... . haji man ye 2 ta gallery top azesh tahie kardam ke emroz farda mizaram hatman bia bebin wa nazar ham bede!
felan babye!!!

مهیار 17 فروردین 1386 ساعت 11:44 ق.ظ http://www.gholgholizm.blogfa.com

سلام
رفاقت به همین دردا میخوره دیگه....
خیلی خوشحال شدم که کار به نتیجه رسید.
جایزه هاشون یاد نره D:*:
فعلا خدافظ عزیز

یشدهغشم 25 فروردین 1386 ساعت 08:53 ب.ظ

دانیال 25 فروردین 1386 ساعت 09:02 ب.ظ

سلام من یک طراح ماشین هستم میتونم با شما همکاری کنم . ایده از شما طرح از من .میتونید یه مسابقه بزارید جایزشم شریکی میدیم .جواب میده . داورشم من . اگه هستی ؟ کلاسهای اموزش طراهی ماشینم در ایران معرفی میکنم.با سپاس /.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد