آخرین اخبار سهمیه بندی بنزین

طبق اخبار ارائه شده توسط ستاد اطلاع رسانی نو اندیشان صنعت ایران ، با توجه به این که اکثر پمپ بنزین های سراسر کشور به شبکه متصل شده اند در طول مدتی که مردم از کارت سوخت استفاده کرده اند ، نتیجه گیری مبنی بر این که 65 درصد مردم مصرف ماهیانه کمتر از 100 لیتر را دارند به دست آمده است .. این نتایج در حالی حاصل شده که چندی پیش مجری اولیه طرح سهمیه بندی در یکی از برنامه های تلویزیونی این آمار را 20 درصد اعلام کرد که بر اساس مطالعات یک ساله بدست آمده بودند .. حال با این تناقض سوالی که پیش می آید این است که آیا قصدی در برداشتن گام های اولیه سهمیه بندی وجود دارد یا نه ؟!

با توجه به اطلاعات به دست امده ، قرار است تا هفته آینده زمان و مقدار سهمیه بندی خودروهای شخصی مشخص شود که احتمالا بر طبق امار بدست آمده حدود 100 لیتر در ماه خواهد بود که محدودیت های خاص خود را در پی خواهد داشت.

لازم به ذکر است ، این طرح بر اساس قانون بودجه سال های 82 تا 84 باید اجرا می شد اما وزارت نفت دولت سابق به بهانه های مختلف از اجرای آن شانه خالی می کرد  .

------------

این هم عکس ون ال نود که تا نیمه دوم سال 2007 و حدود شهریور ماه در کشور تولید خواهد شد ، البته در صورتی که با مشکلات ال نود روبرو نشود ، این خودرو R90 نام دارد .

 

نظرات 3 + ارسال نظر
hhz 1 تیر 1386 ساعت 08:48 ب.ظ http://hhz.blogsky.com

آقا شما می دونید "سایپا" یعنی چی؟
کلمه ی مخففه یا معنی خاصی داره؟

محمد 2 تیر 1386 ساعت 08:07 ق.ظ http://www.autoblog.blogfa.com

من نمیدونم خدا چرا اینقدر منو بد شانس افرید؟
یه سر بهم بزن

محمد 2 تیر 1386 ساعت 08:22 ق.ظ http://autoblog.blogfa.com

راستی من گزینه دوم رو انتخاب کردم
در صورتی که مایل باشی میتونم تبلیغات بنر رو هم اضافه کنم
موفق باشی
خداحافظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد