محصول 2008 نیسان : Nissan Skyline GT-R

 

مدتی قبل در نمایشگاه سرعت "گودوود" (GOODWOOD) کمپانی نیسان با مدل دیدنی و تماشایی Nissan Skyline GT-R ظاهر شد که برای همه شگفت انگیز بود ، زیرا این محصول در حال آب بندی است و مدلی پیش فرض می باشد تا در سال 2008 به بازار عرضه شود .

کمپانی نیسان تا کنون اطلاعات کاملی از این خودرو را فاش نکرده و تصمیم دارد تا نمایشگاه خودروی توکیو این جی تی آر را نا شناخته نگاه دارد .

این مدل از سیستم 4 چرخ فعال 4WD بهره می برد و در مدل بدنه ی آن از پلت فرم مدل R34 بهره گرفته شده است .

نکته ی جالب در مورد این مدل این است که در اولین حضور اون در میان مردم ، پرده ای روی چراغ های جلو و عقب خودرو کشیده شده بود (تصویر زیر) این نشون می ده که نیسانی ها می خواستند همه رو شگفت زده کنند اما 1 هفته از نمایشگاه نگذشته بود که عکس های رسمی خودرو فاش شد ، طراحی بسیار شبیه به مدل 2007 فورد و اپل یا به گونه ای کپی برداری حرفه ای ..

 

 

 

مدل های قبلی نیسان SKYLINE تنها در اتریش و ژاپن موجود بودند اما برای مدل جدید جی تی آر SKY LINE این شانس بوجود آمده تا به نمایش جهانی در آید و برای مشتاقان این مدل فراهم باشد .

بر اساس حدس های کارشناسان خودرو مدل جدید باید دارای 3500 سی سی حجم موتور مجهز به توربو چارجر با 450 اسب بخار قدرت باشد !

پس از مدل 2007 نیسان ماکسیما این دومین خودرو ی در خور توجه نیسان می باشد که در سال اخیر معرفی شده است ، کشور ما با وجود فراز و نشیب هایی که در بازار خودرو داشته ، این روز ها در حال پیشرفت نسبی می باشد و هم اکنون شاهد حضور کمپانی هایی چون بنز ، بی ام دبلیو و آئودی در کشور می باشیم و امیدوارم در آینده نزدیک پای برند های نیسان ، فورد ، GM و شورلت که نقطه های عطف خودروسازی جهان می باشند به کشورمون باز بشه همچنین مدل های دیفرانسیل عقب و خودرو های دیزلی نیز می توانند نقش مهمی را در تنوع و قدرت بازار خودرو ایفا کنند .

 

یک گام به جلو..موفق باشید..!!

 

نظرات 5 + ارسال نظر
عاطفه 16 تیر 1386 ساعت 07:05 ب.ظ http://meshkioeshghe

ممنون که بهم سر زدی...
خوب انسان جایز الخطاست دیگه راجع به دیگران اشتب فکر می کنه....
مشکلمو تو آیدیت مطرح کردم...
موفق باشی....

عاطفه 16 تیر 1386 ساعت 07:10 ب.ظ

راستی یادم رفت بگم آپ این دفعه ات هم قشنگ بود...
موفق باشی...

محمد 17 تیر 1386 ساعت 09:13 ق.ظ http://www.autoblog.blogfa.com

سلام
مطلب خوبی بود
من بروزم
موفق باشی
خداحافظ

خودنویس 19 تیر 1386 ساعت 09:16 ب.ظ http://knevis.blogfa.com

سلام، حالا واسه تغییر سیستم زوده! اگه خواستی بعدا یه CMS هم نصب میکنیم کنار همین پرسش و پاسخ و بخش اخبارش راه میفته. من اگه خدا بخواد 25 همین ماه دارم میرم مشهد برای المپیاد و کلی کار ریخته سرم! متاسفانه درست نتونستم تمرین کنم ولی بازم هر چی خدا بخواد، اگه امام رضا کمک کنه یه مقام بیارم. انشاا... وقتی برگشتم (5 مرداد) خبرشو بهت میدم، راستی مطلبای شما چارتای مال مارو یه جا میبلعه! یا حق...

[ بدون نام ] 3 مرداد 1386 ساعت 02:31 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد