برترین های 2007

سلام...هر ساله موسسه ی "نظر مشتری ها" در اروپا بر اساس نظر مردم خودرو هایی رو که هر کدوم به خاطر برخی مشخصات متمایز کننده شون برتری نسبی در مقابل دیگر خودرو ها دارند رو انتخاب می کنه .. این انتخاب بر اساس امتحان یکساله خودرو ها توسط نظر دهندگان انجام می شه ..

 

بهترین خودرو از نظر لذت رانندگی : مزدا میاتا MX

 مزدا میاتا

محصول 2006-2007 مزدا که قیمتش از 21 الی 27 هزار دلار متغیره ، این خودرو با توجه به فرمان دهی بالا ، گیربکس قدرتمند 6 دنده معمولی که از سیستم روز بهره می بره و صندلی های راحت شرایطی رو برای راننده بوجود می آرند که در پایان رانندگی احساس می کنه در حال چرت زدن بوده !!!

خودروی دیگری که نامزد دریافت این عنوان بوده Subaru Impreza WRX هست ..

 

بهرتین SUV کوچک: تویوتا RAV4

 تیوتا RAV4

به عنوان مثال سوزوکی گرند ویتارا رو می شه در این گروه قرار داد اما نه به عنوان بهترین ، بلکه محصول معروف تویوتا که سابقه زیادی هم داره ، تویوتا RAV4 هست که به عنوان بهترین اس یو وی کوچک انتخاب شده ..قیمت این خودرو از 23 تا 27 هزار دلار متغیره ، از موتور 3.5 لیتری وی 6 بهره می بره و بسیار قدرتمنده ..

 

بهترین خودروی سواری : هوندا سیویک

 هوندا سیویک

هوندا سیویک ، خودرویی است که برای چندمین سال متوالی به عنوان بهترین خودرو سواری انتخاب می شود قیمت سیویک از 17 تا 23 هزار دلار متغیره و طراحی داخل بسیار زیباست ، رانندگی با این خودرو لذت بخشه ، مصرف متناسبی داره و از همه مهم تر در آزمایش ها تصادف نتایج خوبی گرفته که این نشان دهنده ایمین بالا این خودرو است .

 

بهترین خودروی خانوادگی : هوندا آکورد

هوندا آکورد 

هوندا اکورد خودرویی جا دار و راحت با توانایی فرمان دهی بالاست که همانند هوندا سیویک مصرف سوخت متناسبی دارد ... این خودرو از موتور وی 6 - 4 سیلندر بهره میبرد .. همچنین می توان خودرو های دگری همچون تویوتا کمری و فولکس واگن پاسات 3.6 رو هم نامزد های دریافت این عنوان در نظر گرفت ...

 

بهترین مینی ون (MINIVAN):تویوتا سینا (Toyota Sienna)

 toyota sienna

برای سال های بسیاری Honda Odyssey و Toyota Sienna رقبای یکدیگر برای دریافت این جایگاه بوده اند ..این خودرو قیمتی بین 27 الی 38 هزار دلار دارد .. Toyota Sienna از موتور 3.5 لیتری وی 6 بهره می برد که دارای استاندار یورو 4 می باشد ..این خودرو 4 چرخ متحرک می باشد .. البته این در حالی است که امسال Honda Odyssey فرمان دهی و راحتی بیش تری دارد ..

 

بهترنی خودروی لوکس : اینفینیتی ام35

infiniti 

مطمئنا وقتی می خواهیم در مورد یک خودروی لوکس حرف بزنیم  باید مشخصه هایی رو در مورد اون ذکر کنیم تا ذهن بیننده رو به اون سمت ببره که لوکس بودن این خودرو رو موجه کنه !

42 تا 45 هزار دلا ر قیمت داره .. امکانات داخلی خودرو به گونه ای طراحی شده اند که به گفته ی کارشناسان  خیلی ها این خودرو رو فقط به خاطر داخلش می خرن !! این خودرو  می تواند به صورت فقط دو چرخ عقب و به صورت تمام چرخ ها  متحرک حرکت کند در ضمن لازم به ذکره که اینفینیتی ام35 از موتور وی8 بهره میبره و در این میان رقیباش برای دریافت این عنوان (بی ام دبلیو 530 و ائودی آ8 ) در بازه ی قیمتی بالای 55 هزار دلار بوده اند .. شاید هم این دلیل پایین افتادنشون باشه ..

 

بهترین SUV متوسط : تویوتا هایلندر هیبرید

تویوتا هایلندر 

خودروی گازی الکتریکی هایلندر با قیمتی بین 35 تا 40 هزار دلار .. این خودرو با توجه به سوختش در مقابل خودرو های دیگر هم کلاسش از قدرت بالایی برخورداره ، شتاب نسبتا خوبی داره و از امکانات مناسبی هم برخورداره ،

تویوتا هایلندر یکی از 3 اس یو وی هست که تونستند به امتیاز لازم برای شرکت در تست برسند...

اگه دنبال خودروی سه ردیفهخ ی جادار تری در این بازه می گردید Honda Pilot رو در نظر بگیرید..

 

بهترین از نظر قیمت : هوندا فیت (HONDA FIT)

 هوندا فیت

14 تا 16 هزار دلار قیمت داره ، بهترین مصرف رو در میان خودرو های هم تراز خودش داره ... نه تنها لذت رانندگی با این خودرو خیلی زیاده بلکه ابعاد کوچک خودرو در بسیاری از موارد به شما قدرت مانور بالایی رو می دن .. تنها مشکل داخحل هوندا فیت فضای داخلشه که با خوابوندن صندلی های عقب این مشکل برای خانواده های دو نفری مرتفع می شه .. حالا 2 به بالا برن یه فکری برای خودشون بکنن ! از امکانات در خور توجهش می شه به ترمز ای بی اس و ایربگ اشاره کرد ..

 

پاک ترین خودرو : Toyota Prius

toyota prius 

Toyota Prius خودرویی گازی - برقی است که قیمتی حدود 23 هزار دلار داره داخل خودرو بسیار جادار است و 4 نفر ظرفیت داره ... دلیل لنتخابش هم اکتیاز بالاش نسبت به دیگر خودرو های هیبریدی است .

 

 

البته تا هفته قبل آردی و روآ در صدر تمامی گروه ها قرار داشتند و سمند رو هم به گونه ای به دلیل شباهت در گروه خودرو های اس یو وی قرار داده بودند ...

 

v       نتیجه گیری عاقلانه ای که می توان از این رتبه ها و عنوان ها دریافت اینه که هوندا در بسیاری از موارد یا برترین خودروی گروه و یا خودروی دوم گروه بوده ...  سوال اینه که در این بازار واردات و مونتاژ های ایران جایی برای هوندا نیست ؟ ... هنوز پافشاری و رایزنی برای وارد کردن خودرو های چینی تنها راه حل راضی نگه داشتن مردمه ؟

v       آیا برای تحقق شعار ایرانی ، ایرانی بخر .. باید بالای 80 درصد تولید خودروی کشور را به ایران خودرو و سایپا واگذار کرد؟! در صورتی که تنها دغدغه ی مردم کیفیت خودرو است و اولین سوالی که می پرسند در مورد کیفیت مونتاژ این محصولات است ...

 

یک گام به جلو..موفق باشید..!!
نظرات 6 + ارسال نظر
هوشنگ قربانیان 29 شهریور 1386 ساعت 02:05 ق.ظ http://www.rahnama1378@yahoo.com

باسلام وعرض ادب . لطفا محبت فرمائید لینک آموزشگاه رانندگی راهنما را به آموزش فرهنگ رانندگی تغییر دهید. با تشکر مجدد

سعید 29 شهریور 1386 ساعت 02:16 ب.ظ http://live-bia2.blogfa.com/

_____*#######*
___*##########*
__*##############
__################
_##################_________*####*
__##################_____*##########
__##################___*#############
___#################*_###############
____#################################
______###########..سلام..###############
_______#############################
________###########################
__________### وبلاگ زیبایی داری..........######
___________####موفق و پیروز باشی.....#####
____________#### به منم سر بزن ######
_____________#################
______________###############
_______________###...بای...#####
________________##########
_________________########
__________________######
__________________####
__________________###
__________________#

سینا 29 شهریور 1386 ساعت 03:48 ب.ظ http://cars.mihanblog.com

سلام
مطلب خوبی بود .
من به سیستم سر میزنم خوب ولی بعضی از سوال ها رو بلد نیستم !
به نظر من بهتر بود این که ؛ هر سوالی بپرسید جواب میگیرید یا دریافت پاسخ تا حداکثر ۲۴ ساعت رو بر میداشتی چون اینجوری مردم فکر میکنن هر سوالی رو بپرسن بلدیم !

قربانیان 30 شهریور 1386 ساعت 09:36 ب.ظ http://www.rahnama1378@yahoo.com

از محبت شما تشکر می کنم. موفقتر باشی.

ع 7 مهر 1386 ساعت 08:52 ب.ظ http://khodrolink.mihanblog.com

سلام
اولین لینک باکس مخصوص خودرو افتتاح شد.
با ثبت لینک خود در لینک باکس وبلاگ خود را در وبلاگ های خودرو به نمایش بگذارید

مسعود 27 مهر 1387 ساعت 08:54 ب.ظ http://www.canp.com

سلام میکنم وب خوبی بود من که به ماشین های اپشن بیشتر علاقه دارم اگه میخوای میتونی از عکس های اپشن من تو وبت بذاری یه سری بزن به وب سایتم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد