مرحله سوم قرعه کشی تندر90 انجام شد .

 مرحله سوم قرعه‌کشی تندر-90 روز دوشنبه ۱۶ مهر در محل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران برگزار شد.

در این مراسم دو شرکت ایران‌خودرو و پارس خودرو به طور مشترک موظف به واگذاری 5هزار تندر-90 به برندگان اصلی قرعه‌کشی شدند. اسامی برگزیدگان مرحله سوم قرعه‌کشی همچون روال گذشته بر وب‌سایت دو شرکت ایران‌خودرو و پارس خودرو قرار گرفته و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت‌های مذکور از نتایج قرعه‌کشی مطلع شوند. اما مرحله سوم قرعه‌کشی برای واگذاری تندر-90 روز گذشته در شرایطی برگزار شد که برگزیدگان مرحله دوم قرعه‌کشی هنوز موفق به دریافت خودروی ثبت‌نامی خود نشده‌اند و شرکت‌های ثبت‌نام کننده نیز همچنان با مشکل کمبود قطعه برای تکمیل خودروی مذکور مواجهند.
یک منبع آگاه روز گذشته در گفت‌وگو با خبرنگار ما اعلام کرد که شرکت‌های تولید کننده تندر-90 به دلیل عدم تامین قطعات مورد نیاز از سوی شرکت رنو پارس از مشتریان ثبت‌نامی E2 خواسته‌اند که از برخی آپشن‌های این مدل صرف‌نظر کرده و به E1 و یا E0 رضایت دهند تا بتوانند خودروی خود را تحویل بگیرند.
ظاهرا شرکت‌‌های خودروساز از سویی به انجام تعهدات معوقه خود پایبند بوده و از این لحاظ تحت فشار هستند و از سویی دیگر به دلیل کمبود قطعات مورد نیاز قادر به تحویل خودروی کامل نیستند. بر همین اساس قرعه‌کشی مرحله سوم در شرایطی برگزار خواهد شد که مشتریان می‌بایست از خودروی ثبت‌نامی خود صرف‌نظر کرده و به دریافت خودرویی تن دهند که شرکت‌های خودروساز برای آنها تکلیف می‌کنند.
دوشنبه گذشته یک منبع آگاه در سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ما اعلام کرد که مشکل عدم تامین قطعات مورد نیاز تندر-90 همچنان برای خودروسازها پا برجاست و این مشکل رفع نشده است، این در شرایطی است که مرحله سوم قرعه‌کشی روز گذشته برگزار شد.

نقل مستقیم از روزنامه دنیای اقتصاد .

نظرات 1 + ارسال نظر
مسعود 17 مهر 1386 ساعت 03:58 ب.ظ http://sales2009.blogfa.com

درود
لینک شما قرار گرفت پاینده باشید!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد