تازه ها

سلام

به نظر می رسه تغییرات ناگهانی و تازه وارد ها به بازار خودروی ما امسال قراره مردم رو بیش تر خوشحال کنن ، البته اگه قرار باشه کلاس خودرو های وارداتی این گونه بمونه بازار خودرو های زیر 20 میلیون کساد می مونه !

شاید وارد کردن خودرویی در این بازه قیمتی که تا کنون هیچ کمپانی ( جز سایپا و ایران خودرو ) جرات به انجام آن را نکرده ( بنا بر دلایلی)  در به متعادل کردن بخش اعظم بازار مورد تقاضای مردم موثر باشه ، البته باید بیش تر روی این مساله بحث بشه .

خبر های خوب برای بازار خودرو اینه که با وارد کردن خودرو هایی کارشناسی شده و انتخاب شده از بهترین های جهان به گونه ای اقتصادی سعی در ایجاد تنوع در بازار خودرو رو دارند ، البته این شانس متاسفانه به کمپانی های خصوصی داده نمی شه در حالی که اگر دست این کمپانی ها باز بود و و سهمی بیش تر از 10 درصد بازار خودروی ایران رو در دست داشتند مطمئن باشید محصولاتی نظیر پراید و پژو در بقالی ها هم به فروش می رفتند ! ( یه انتقاد )
یک نصیحت از زبان یه ایرانی برای اون مدعیان به اصطلاح ماشین باز ! به شخصه فکر نمی کنم برای من که ایرانی هستم خوشایند باشه وقتی در مورد سمند با کسی بحث می کنم از ابتدا شروع به نقد بی اطلاعانه اون بکنه ، و زمانی که اسمی از یکی از محصولات بنز یا بی ام دبلیو رو می شنوه باز هم چشم بسته شروع به تعریف و تمجید می کنه ! .. مساله این نیست که سمند 100 درصد برند موفق ایران خودرو بوده و خواهد بود ، اما من به طراحان و مهندسان ایرانی در طراحی و تولید سمند منهای سیاستمداران در این پروژه نمره 20 می دم و هزار بار بهشون تبریک می گم و دستشون رو می بوسم !

می گذریم از این که اختلاف  قیمت تمام شده  و قیمت در بازار محصولات ایران خودرو از تعرفه واردات خودرو هم بیش تره ( حالا خرده نگیرید! یکم اغراق) .

می گذریم از آن گونه که سمند ضعیف به جهان معرفی شده .

می گذریم از اون آپشن هایی که ایران خودرو به ناچار برای ورود به بازار ترکیه روی سمند نصب کرد ، ما باید آن ها را روی خودرو های بازه 20 تا 30 میلیونی ایران ببینیم !

اما دست مریزاد ... به تلاش چندین ساله جوانان و مهندسان و طراحان ایرانی که به دور از سیاست های ایران خودرو سمند رو طراحی و روانه بازار کردند .

** تنها و تنها از بدی ها و ضعف های خودروی ملی ایران صحبت کردن تنها چیزیه که من رو در بحث در مورد خودرو از کوره به در می کنه .. امیدوارم این حرف ها هر چند غلط یا درست یکم اونایی که متاسفانه قدر ناشناس نسبت به پیشرفت های کشورشون هستند و طالب ره صد ساله در یک شب هستند ، یکم تو رفتارشون در این زمینه تجدید نظر کنند !

 

å       تازه ها  ................................................................

 

 

v      پارس خودرو  SUV   کیا را به ایران می آورد

مدتیه در تهران تبلیغ محصول 2007 کیا ، کیا سورنتو رو توسط اطلس خودرو مشاهده می کنیم ، اطلس خودرو که نمایندگی کیا در ایران رو به عهده داره برنامه های جدی برای واردات این محصول از کیا در ایران رو داره ، با توجه به تبلیغات در این زمان شاید تا پایان نیمه سال 87 !

کیاس راتا هم که در حالا در چند نمایشگاه داخلی به نمایش در اومده گزینه بعدی واردات است.

قیمت کیا سورنتو ۵۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومنه ..

 

 

 

کیا سورنتو خودرویی با موتور ۳.۳ لیتری ۶سیلندر V شکل است با توان تولید حداکثر قدرت 192 اسب بخار ، این SUV پر مصرف در شهر حدود 15.7 لیتر در 100 کیلومتر و در بزرگراه 11.8 لیتر در 100 کیلومتر مصرف داره .

 

v      ثبت نام نیسان مورانو و سایپا 132

موتور های جستچوی یاهو و گوگل در زمینه جستجوی این تیتر خیلی فعال بوده اند ، سایپا هنوز سایپا 132 رو در سبد محصولات پیش فروشی خودش قرار نداده ، اما در مورد نیسان مورانو برای ثبت نام و یا اطلاع از ظرایط یا زمان ثبت نامه می تونید به صفحات زیر مراجعه کنید : ( البته هنوز نامی از مورانو در خودرو های پیش فروش پارس خودرو هم نیامده )

شرایط پیش فروش محصولات پارس خودرو

لیست نمایندگی های پارس خودرو

 

v      ایرتویا با محصولات 2008

محصولات 2008 تویوتا مدتیه به صورت تک و توک مشاهده می شن ، از جمله تویوتا کرولا 2008 که طراحی خیلی زیبایی داره ، تویوتا پرادو 2008 و تویوتا لندکروز 2008  این محصولات به زودی به صورت رسمی از طریق ایرتویا روانه بازار می شوند هر چند هم اکنون هم ایرتویا به تاجران خرده زیرکانه برگ سبز واردات این محصولات را می دهد !

به صفحه محصولات سایت ایرتویا مراجعه کنید

 

 

 

 

همچنین در صورتی که می خواهید از آخرین قیمت محصولات 2008 و قدیمی تویوتا در ایران مطلع بشید به صفحه  قیمت های سایت ایرتویا مراجعه کنید .

 

یک گام به جلو..موفق باشید..!!

نظرات 3 + ارسال نظر
امین 16 دی 1386 ساعت 12:13 ق.ظ http://amindriver.blogfa.com

باسلام
شما وبلاگ جالبی دارید اگر مایل به تبادل لینک هستید
لطفا منو لینک کنید بعد خبرم کنید تا منم شما رو لینک کنم
موفق باشید
امین

امین 17 دی 1386 ساعت 08:39 ب.ظ http://WWW.AMINDRIVER.BLOGFA.COM

سلام امیر جان
ببخشید من حتما پیام شمارو نخوندم
من شما رو لینک کردم
بازم به من سر یزن
موفق باشی
امین

سینا 17 دی 1386 ساعت 10:52 ب.ظ http://cars.mihanblog.com

سلام
مطالب و اطلاعات خیلی خوبی بود .
در مورد سمند تا حدی درست میگی ولی حیف که این پیشرفت ادامه پیدا نکرد ! چون بعد از ۶ سال از معرفی سمند باید آشغالی مثل سورن رو ببینیم !!
قیمت تندر ۹۰ واقعا هرج و مرجه !! این قدر آپشن و... داره که باور کن مرسدس بنز هم این قدر تنوع تجهیزات نداره !!! ما خودمون چون قصد خریدش رو داریم بعد از تحقیقات بسیار فهمیدیم که از مدل ای ۱ خودش دو مدل میشه که از ۱ ایربگ بدون ای بی اس شروع میشه ( حدود ۵/۱۱ ) تا ۲ ایربگ و ای بی اس ( دور و بر ۵/۱۲ ) .
ای ۲ هم دو مدل سی پی و اس ال ایکس داره که اس ال ایکس یه رده پایین تره و آینه گرم شونده و سپرهای هم رنگ و رینگ اسپرت نداره که حدود ۸/۱۲ ملیونه .
تیپ سی پی هم که فول تندر نوده حدود ۱۴ - ۲/۱۴ تومنه که همه چی داره !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد