آخرین قیمت انواع خودرو در بازار ( ۱۰ اردیبهشت )

روزنامه دنیای اقتصاد در شماره سه شنبه آخرین قیمت انواع خودرو رو به همراه تحلیل بازار چاپ کرده ، برای دسترسی بهتر مطلب رو به صورت مستقیم در این قسمت قرار می دم :

شرکت هیوندای بهای کارخانه محصول آزارای خود را حدود یک میلیون تومان افزایش داده و به همین قیمت مدل معمولی این خودرو در بازار داخلی به  50میلیون و 600هزار تومان رسیده است.
این در حالی است که قیمت هیوندای آزارای فول فعلا همان 52میلیون و 500هزار تومان قبلی است.
خودروی مگان نیز که جزو وارداتی‌های محبوب به شمار می‌رود و خط تولید آن اخیرا در شرکت پارس‌خودرو افتتاح شده همچنان در مدل اتوماتیک دارای قیمت 36میلیون تومان بوده و مدل دنده‌ای آن نیز با بهای 31میلیون تومان در بازار داخل  خرید و فروش می‌شود.

  


تویوتا نیز که دو محصول سواری پرفروش در ایران دارد، تغییرات قیمتی خاصی در نمایندگان آن یعنی کمری و کرولا دیده نمی‌شود به نحوی که مدل کمری با قیمت 43میلیون و 500هزار تومان معامله می‌شود و بهای کرولا نیز 39میلیون تومان است.در میان خودروهای تولید داخل پژوپارس با جهش بهایی عجیب 450هزار تومان نسبت به روزهای اخیر گران شده و بهای آن در بازار به 18میلیون و 300هزار تومان رسیده است.این خودرو که جزو محصولات محبوب و پرفروش ایران‌خودرو است پس از افت فروشی که در قبال سهمیه‌بندی بنزین نصیبش شد، طی سال جدید در مسیر صعودی قیمت قرار گرفته است. این درحالی است که دیگر خودروی پرفروش این شرکت یعنی پژو405 اندکی ارزان شده و به 13میلیون و 850هزار تومان طی روزهای اخیر رسیده است. در میان محصولات سایپا نیز پراید با ارزانی 50هزار تومانی روبه‌رو و هم‌اکنون با قیمت 7میلیون و 600هزار تومان در بازار خرید و فروش می‌شود. در حالی که مدل دوگانه‌سوز آن همچنان 8میلیون و 200هزار تومان قیمت دارد. زانتیا نیز فعلا به کاهش بها رضایت نداده و بهای آن در حال حاضر 31میلیون و 500هزار تومان است.

 

نظرات 4 + ارسال نظر
امیر 11 اردیبهشت 1387 ساعت 12:36 ق.ظ

ممنون که بیشتر آپ میکنی.

امیررضا 11 اردیبهشت 1387 ساعت 10:45 ب.ظ http://cars.mihanblog.com

سلام
ممنون سر زدی .
مطلب خوبی گذاشتی .
معلوم نیست این زانتیا چرا یهو ۱۰ ملیون قیمتش رفته بالا ! لابد خواستن رقابت پذیری اش افزایش پیدا کنه !!

تورج زاهدی 13 اردیبهشت 1387 ساعت 11:50 ق.ظ http://www.Gilshop.blogfa.com

با سلام خدمت شما ، دوست و همکار وبلاگی گرامی .



گیل شاپ
Gilshop.blogfa.com یک وبلاگ تخصصی در ارائه خدمات آموزشی مکانیک خودرو است .

گیل شاپ شما را دعوت به همکاری در تبادل لینک میکند .
امید است ترافیک ( اتومبیل ایران ) از سوی ورودی گیل شاپ برایتان مفید واقع شود .

در ضمن گیل شاپ شما را با نام لینک ( اتومبیل ایران ) ثبت نموده ، خواهشمند است گیل شاپ را با نام لینک ( ارائه CD های مکانیک خودرو ) ثبت نمایید .


به امید ایرانی آباد
تورج زاهدی
www.tahuracom.Blogfa.com
www.Gilshop.blogfa.com

علی 13 اردیبهشت 1387 ساعت 06:28 ب.ظ http://alihelper.net

ارادت مند آقا
حال شما !!!!
کم پیدایی ؟!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد