کد خبر: ۵۵۴۷۸
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۳ - ۱۱ شهريور ۱۳۸۷
به گزارش خبرخودرو ،وزير صنايع و معادن با اشاره به ادامه مذاکرات براي صادرات بيشتر توليدات صنعتي ايران به بوليوي گفت: اميدواريم بازار بوليوي و مذاکرات دوجانبه به گونه اي پيش رود که پايگاهي براي خودروسازان ايراني در بوليوي ايجاد کنيم.

 پايگاه خودروسازان ايراني در بوليوي ايجاد مي شود

وزير صنايع و معادن در گروه خودرو سازي ايران خودرو از باز شدن بازار بوليوي در آمريکاي لاتين به روي خودروهاي ساخت ايران خبر داد.

به گزارش خبرخودرو ،علي اکبر محرابيان پس از بازديد رئيس جمهور بوليوي از بخشهاي مختلف گروه خودرو سازي ايران خودرو تصريح کرد: در حال برنامه ريزي هستيم تا خودروهاي ساخت ايران از طريق کارخانه خودرو سازي ايراندر ونزوئلا ، به بوليوي صادر شود.

وي خاطر نشان کرد: تاکنون تعدادي تراکتور ساخت ايران را از طريق شرکت ايراني حاضر در ونزوئلا به کشور بوليوي صادر کرده ايم.

وزير صنايع و معادن با اشاره به ادامه مذاکرات براي صادرات بيشتر توليدات صنعتي ايران به بوليوي گفت: اميدواريم بازار بوليوي و مذاکرات دوجانبه به گونه اي پيش رود که پايگاهي براي خودروسازان ايراني در بوليوي ايجاد کنيم.

بر اساس اين گزارش ايوو مورالس رئيس جمهور بوليوي نيز در اين مصاحبه، پيشرفت هاي صنعتي ايران را بسيار شگفت انگيز دانست و با تاکيد بر مکانيزه بودن فعاليت ها در ايران خودرو گفت: از صادرات محصولات ايران خودرو به بوليوي استقبال مي کنيم و خواهان واردات ديگر محصولات صنعتي ايران نيز هستيم.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"