کد خبر: ۵۵۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۷ - ۱۶ شهريور ۱۳۸۷
به گزارش خبر خودرو ، مدیر گروه خودروسازی سایپا در خصوص برنامه سمت 90 سایپا و توقف پراید گفت : حذف یک محصول بستگی به تقاضای بازار دارد ،قطعاً نمی توان گفت که تولید یک محصول در چه سالی متوقف می شود ، اما با ورود محصولات جدید.....

تا زمانی که تفاضا وجود دارد عقلانی نیست که تولید پراید متوقف گردد

به گزارش خبر خودرو ، مدیر گروه خودروسازی سایپا در خصوص برنامه سمت 90 سایپا و توقف تولید پراید گفت : قرار نیست که این برنامه متوقف گردد چرا که تا خودرویی در بازار تقاضا داشته باشد عقل به ما این اجازه را نمی دهد که تولید محصولی را متوقف نماییم.
بذر پاش در ادامه گفت گو با خبر نگار خبر خودرو افزود : برنامۀ تحت سمت 90 سایپا ، برنامه ای راهبردی است که بنا دارد تیراژ تولیدات ، نوع محصولات ، نوع بازار و درصد صادرات را بررسی نماید ، همچنین میزان تولیدات داخل و آبشن ها محصولات را نیز مورد بررسی قرار می دهد .

وی با تأکید بر اینکه حذف یک محصول بستگی به تقاضای بازار دارد تصریح کرد : قطعاً نمی توان گفت که تولید یک محصول در چه سالی متوقف می شود ، اما با ورود محصولات جدید و قرار گرفتن آنها در ظرفیت های تولید ، قطعاً محصولات قبلی کمتر تولید خواهد شد.

بذرپاش در پاسخ به سؤالی در خصوص اختلاف قیمت زانتیا، ریو و پراید در بازار آزد در مقایسه با کارخانه گفت : همیشه تقاضا تعیین کننده قیمت در همه دنیا بوده و اگر تقا ضا با عرضه ، نقطه سر به سری نداشته باشند معمولاً حاشیه قیمتها به وجود خواهد آمد .

وی افزود : در حال حاضر افزایش قیمت خودرو در کشور به اندازه یک دهم تورم موجود در کشور می باشد و اگر قرار بود بر اساس تورم قیمت خودرو افزایش یابد باید بیش از 200 درصد افزایش داشته باشد.

مدیر گروه خودرو سازی سایپا در ادامه در خصوص برنامه سایپا در زمینه تولید خودرو با موتور پایه گاز سوز اظهار داشت : بنا داریم که رویکرد تولید ما 45 درصد ، تولید خودرو موتور پایه گاز سوز باشد که از هفته آینده این طرح نیز افتتاح می گردد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"