طراحی داخلی جدید سورن

 

سورن از زمانی که توسط ایران خودرو معرفی شده تا کنون نیازمند تغییرات بسیاری بوده تا از سمند عادی فاصله بگیرد و به عنوان محصولی مجزا شناخته شود ، بر اساس برنامه ایران خودرو قرار است در 22 بهمن سورنی متحول رونمایی شود ، از جمله قرار دادن دومین موتور ملی با قدرت حدود 150 اسب بخار مجهز به توربوچاجر و شاید تغییرات ظاهری دیگر از جمله "جلوپنجره جدید" که در این وبلاگ معرفی شد .

حال به سراغ بخش دیگری از تغییرات سورن می رویم که هر چند آن چنان در ظاهر خودرو تاثیر گذار نخواهد بود اما در فاصله گرفتن نحوه ی طراحی خانواده ی سمند ایران خودرو بسیار موثر خواهد بود .

طراحی داخلی سورن که در تصاویر مشاهده می کنید توسط راس هیوارد ( ROSS HEYVARD   ) طراحی انگلیسی صورت گرفته که از جمله طراحی های این طراح انگلیسی می شه به طراحی داخلی نیسان قشقایی اشاره کرد . 

لازم به ذکره clay modeling ( طراحی گل ) طراحی جدید داخل سورن توسط "امیر باجلان" انجام شده .

 

تصاویر بیش تر در ادامه مطلب

مدل سازی گلی ( CLAY MODELING   ) داخل جدید سورن در ایران و توسط مرکز تحقیقات ایران خودرو انجام شده و مدل اصلی آن نیز ساخته شده اما عکسی از آن در دسترس نیست و در صورتی هم که عکسی از مدل اصلی به دستم برسه در اولین فرصت در وبلاگ قرار می دم ..

( تذکر : تصاویر ، مدل طراحی شده با "گل" کنسول و درب ها را نشان می دهند ) 

 

 

 

یادداشت : ادامه گزارش نمایشگاه خودرو مشهد در پست بعدی ارسال می شود .

نظرات 9 + ارسال نظر
پویا روحی 16 شهریور 1387 ساعت 02:34 ب.ظ http://delsoookhte.blogfa.com

سلام .
ایده ی وبلاگتون جدیده . مطالب هم طوریه که ارزش داره تا بازدیدکننده زیادی داشته باشه .
با پیشنهاد تبادل لینک چطورید . این طوری وبلاگتون هم در دسترس من و هم در دسترس بازدیدکننده های من قرار می گیره . وبلاگ من هم همینطور برای شما .
اگه موافقید عنوان لینک ما
۩۞۩ روانشناسی خانمها و آقایان ۩۞۩ هست . یا می تونید به جای لینک کردن کد RSS ما رو از منوی سمت چپ وب ما کپی کرده و در وبلاگتون قرار بدید .
اطلاع بدید که عنوان پیوند شما رو چی بذارم ؟
شاداب باشید .

max 17 شهریور 1387 ساعت 02:16 ق.ظ

امیدوارم تغییرات اعمال شده روی این خودرو در اینده به عنوان اپشن به خورد مردم داده نشه!!...سپاسگذارم به خاطر اطلاع رسانی به روزتون

باران 17 شهریور 1387 ساعت 09:37 ق.ظ

به عقیده من که طرح خوبیه.
اما همونطور که قبلا گفتم عرضه سورن با موتور و طراحی داخلی سمند معمولی به جایگاه و تصویر اون حتی بعد از عرضه با طراحی داخلی و موتور جدید ضربه می زنه و دیگه اون تصور یک خودروی جدید و متمایز تا حدی بهش خدشه وارد میشه. من اگه جای مسئولین ایران خودرو بودم هر چه زودتر تولید و عرضه سورن فعلی را تا آماده شدن موتور و طراحی داخلی جدید متوقف می کردم.

از اطلاعات و تصاویر خوبی که گذاشتید بسیار ممنون خیلی وقت بود منتظر بودم این خبر رو بشنوم.
امیدوارم در شرکت های خودروسازی همچون ایران خودرو و سایپا بخشی وجود داشته باشد که به بررسی نظرات مطرح شده مردم و خودرو نویس ها در رسانه ها همچون وبلاگ شما و دیگر مطبوعات مربوطه بپردازند.

باران 17 شهریور 1387 ساعت 12:22 ب.ظ

یه سوال : آیا در حال حاضر سورن با وضعیت فعلی به خارج از کشور صادر می شود؟

وضع سورن های صادراتی به هیچ وجه مشابه وضع سورن موجود در ایران نیست ، از سیستم بوش کنترل الکترونیکی موتور گرفته تا نوع باتری استفاده شده در مدل 1.6 لیتری سورن که هدف اصلی صادرات است .. به سایت ایران خودرو مراجعه کنید .
ایران خودرو 10 هزار دستگاه سورن رو برای صادرات 86 در نظر گرفته بود که نمی دونم تا چه اندازه محقق شده .. در جریان تیراژ صادرات 87 هم نیستم .

محمد متولیان 18 شهریور 1387 ساعت 04:26 ب.ظ http://khodroha.iranblog.com

خسته نباشید
به عقیده من که طرح خوبیه.
امیدوارم تغییرات اعمال شده بر روی این خودرو در آینده به عنوان آپشن عرضه نشود.
لطفا اگر مطالب یا تصاویری از خودروی جدید ایران خودرو بانام ایکس 12 دارید در وبلاگ قرار دهید.
وبلاگتان واقعا عالی و پر محتواست.

با تشکر
مدیریت خبرگزاری صخا
رمضان مبارک

dariush 21 شهریور 1387 ساعت 08:51 ب.ظ http://www.ir-tel.com

در صورت تمایل به تبادل لینک با میل من تماس بگیرید.

متین 4 مهر 1387 ساعت 01:30 ق.ظ

این طرح در واقع تقلیدی از داشبورد پژو ۴۰۷ است که خیلی خوب شده امیداوارم افزایش قیمت زیادی با سورن فعلی نداشته باشه در ضمن گفتن صندلی های تمام اتوماتیک نیز اضافه میکنن شما اطلاعی ندارید

سلام ..
در صورتی که هر اطلاعاتی از تغییرات جدید سورن به دستم برسه در اولین فرصت شما دوستان رو با خبر می کنم ..

تولید ملی 17 مهر 1387 ساعت 02:00 ب.ظ

سوال این طراحی جدید داخل سورن مال طراح ایرانیست یا خارجی اقای و امیر باجلان کجای استن

iranram 11 فروردین 1389 ساعت 11:48 ق.ظ

سلام دوست گرامی من مطلب تو دیدم خوبه ادامه بده . خسته نباشی.به وبلاگ
من هم سر بزن نظر یادت نره .در وبلاگ من می تونی درباره ماشینهای صنعتی (ساخت وتولید)اطلاعاتی بدست بیاری .یه سر حتما به من بزن و مطالب رو بخون.یا علی.
http://iranram.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد