خداحافظ پیکان ، سلام باردو !

بزرگترین خط تولید خودرو پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران طبیعتا نوید صنعت خودروی خوش تیراژتری را می دهد . محرابیان که این روز ها به ظاهر از عقد قرار داد سایپا و پروتون بسیار راضی به نظر می رسد و پروتون و چری را بسیار متفاوت می داند ، در ورود خودروی ارزان دیگری به کشور عقایدش را زیر پا گذاشت . ایران خودروی بابل هر چند جایگاه تولید خودروی ارزان چینی نشد ، اما موزه ی زنده ی تولید وانت پیکان ( باردو ) ، وانتی پر حرف و حدیث شد که اصلا روی ادامه ی تولیدش هنوز بحث می شود ( انگار اشتغال زایی و به ثمر رساندن سرمایه گذاری ها به هر قیمتی باید انجام شود ) . آقای بذرپاش اگر شما گفتید ما برای حضور در بین 5 خودروساز اول جهان تلاش می کنیم و بسیاری به این حرف خرده گرفتند به این دلیل نبود که خودباوری نداریم ، این نحوه ی نگاه مردم به این ادعای معتمدانه به نفس از آن جهت است که هدف حضور در بین 5 خودروساز اول با اعمالی که اکنون خودروسازان انجام می دهند همسو نیست .

برای خالی نبودن عریضه و نشان دادن اقتدار در تولید خودرو آیا استان دیگری خواهان میزبانی کارخانه تولیدی ایران خودرو با سرمایه گذاری میلیاردی برای تولید دوباره پیکان نیست ؟

نظرات 12 + ارسال نظر
خودنویس 28 مرداد 1387 ساعت 09:56 ق.ظ http://m3.blogfa.com

سلام آقا امیر حسین. دیروز نشسته بودم فکر میکردم که چقدر خوب میشد اگه من و شما از این در به دری خلاص بشیم و یه جای مستقل با یه دامین و هاست مناسب دست و پا کنیم.

قبل از اینکه برم المپیاد یه سیستم مدیریت محتوا نوشتم که با نمونه های موجود فرقهایی داره و معماریش بر اساس بلاکها انجام شده یعنی میشه در هر صفحه ای هر نوع بلاکی داشت. مثلا میشه آخرین مطالب-مطالب تصادفی یا مطالب پر بازدید رو از هر موضوعی یا از کل موضوعات در هر صفحه ای و در هر جای اون و با هر شکل و شمایل و هر نامی نمایش داد! این کار رو میشه با کل مطالب سایت کرد و یا حتی بلاکهای ثابت (ایستا) ساخت. یه سرچ خیلی قوی که دو سه روز براش وقت گذاشتم و آرشیو خودکار سال و ماه شمسی و ... اگه بخوام زیاد دربارش بگم خیلی وقت میگیره-

سرتو درد نیارم-من میخوام اینکارو بکنم و خیلی خیلی دوست دارم شما هم در کنارم باشی-مطالبی که شما اینجا مینویسی توی هیچ کدوم از فروم ها و سایتهای خودروی ایرانی ندیدم و فکر میکنم اگه با مطالب تخصصی من در رابطه با وب و برنامه نویسی یه جا قرار بگیرند واقعا عالی بشه.

برای شروع میتونیم هر مطلبی که اینجا میزارید رو در اونجا هم ثبت کنیم و کم کم منتقل بشیم-البته اگر دیدیم که خوب پیش میره-نظر شما چیه؟ (یه خروار نوشتم بعد میگم نظر شما...!!!)

خودنویس 28 مرداد 1387 ساعت 10:26 ب.ظ http://m3.blogfa.com

ممنونم ازت، من دامین و هاست رو سفارش دادم و مبلغش هم پرداخت شده، فکر کنم تا فردا تحویل بگیرم، هر دامینی که توی ذهنم بود رو قبلا ثبت کرده بودند، ناچارا www.myview.ir رو ثبت کردم، احتمالا لوگوی خوبی میشه واسش در اوارد! یا حق...

خودنویس 29 مرداد 1387 ساعت 10:14 ق.ظ http://m3.blogfa.com

شما لطف داری - والا مبلغش بیش از ۱۵ هزار تومان نشد - اگه شما خیلی اصرار به خاکی بودن داشتی انشاا... واسه سال آینده شما حساب کن!! سیستم حدود یه هفته ای وقت لازم داره تا ریزه کاریهاشو درست کنم - در ضمن ادمین این سیستم بوسیله ی یک برنامه ی تحت ویندوز که خودم نوشتم انجام میشه اما از اونجایی که دسترسی بهش برای کاربرا و نویسندگان دیگه سخته یه ورژن تحت وبش رو هم همین هفته باید آماده کنم، تمرین خوبی هم میشه! یا حق...

محمدرضا زاغری 29 مرداد 1387 ساعت 12:57 ب.ظ http://www.novinsysparsi.com

با سلام
در صورت تمایل شما مایل به تبلیغ در وبلاگ شما هستم لطفا به من اطلاعات بیشتر دهید .
با تشکر

محمد 29 مرداد 1387 ساعت 07:02 ب.ظ http://www.autoblog.blogfa.com

سلام
من بروزم در صورت تمایل یه سر به من بزن
موفق باشی
خداحافظ

خودنویس 30 مرداد 1387 ساعت 10:53 ق.ظ http://m3.blogfa.com

سلام، خواهش میکنم، ما با هم این حرفا رو نداریم! فقط من درست نفهمیدم منظورتون چیه، یعنی یه ستون دیگه اضافه کنیم واسه تبلیغات (سمت چپ) یا توی مون ستون کارخاصی انجام بدیم؟ لطفا واضح تر بگو. یا حق...

max 31 مرداد 1387 ساعت 10:28 ق.ظ

دوست عزیز مدتی هست خواننده این وبلاگ هستم.مطالب بسیار زیبا و به جا نگارش میشوند.امیدوارم همیشه موفق باشید و مطالب زیبای این وبلاگ تداوم داشته باشند

ممنون از لطفتون . شما هم موفق باشید .

محمد 31 مرداد 1387 ساعت 02:55 ب.ظ http://www.autoblog.blogfa.com

درسته ولی فکر نمی کنم این مشکل ،مشکل تازه ای باشه .حداقل برای ما که تو کشورمون محصولات کمپانی های مختلفمون رقیب خودشونن.مثل سمند و۴۰۵

رهاتر از رها 31 مرداد 1387 ساعت 04:16 ب.ظ http://2raha.blogfa.com

وبلاگتون با نام اتومبیل ایران لینک شد
موفق باشی

رها 2 شهریور 1387 ساعت 01:59 ب.ظ http://2raha.blogfa.com

سلام
میخواستم نظرت رو درباره اینکه ریو بهتره یا ۲۰۶تیپ۲یا۳ یا ال۹۰ و ۴۰۵ که تقریبا توی یه رنج قیمت هستن رو بهم بگی
از لحاظ اطلاعات موتوری و.... یه سری اطلاعات دارم اما اینکه یه نفر که تجربه رانندگی با این ها رو داشته باشه و بعدا نظر بده خیلی مهمتره
ضمنا هیوندا ورنا رو در چه سطحی میبینی؟
راستی ریو رو بیشتر در نظر دارم فکر میکنم بهتر باشه

رها 2 شهریور 1387 ساعت 08:30 ب.ظ http://2raha.blogfa.com

سلام
با تشکر از جوابی که دادی
اما منظورت رو از امکانات به روز تر لوگان نسبت به ریو نفهمیدم؟ شاید منظورت اون سیستم نمایش لیتر باقی مونده در باک و میانگین مصرف باشه یا مثلا کیسه هوا است شاید هم منظورت از لحاظ موتوری است ،به هر حال این مطلب رو برام روشنتر کن
ضمنافکر کنم قدرت ریو ۹۷ اسب بخار و لوگان در حد ۱۰۵اسب باشه که فکر نمیکنم تفاوت زیادی بکنه
گویا موتور ال۹۰رو مگا موتور میزنه که اینکه ایرانی ها زیاد توش دست ببرن چیز بدی فکر کنم از اب در بیاد

حدس میزنم اگر بحث نرمی ماشین به هنگام رانندگی رو در نظر بگیریم ریو راحت تر از ال۹۰ باشه و بحث بزرگی فضای داخل ماشین به نظر میرسه باز هم ریو بیشتر باشه
در رابطه با تعادل در سرعت و شتاب هاشون هم نظرت رو بهم بگو و راحتی صندلی ها و فضای نشستن سرنشین ها
راستی در رابطه با ورنا توضیحات بیشتر اگر حوصله داشتی بگو و اینکه چرا اینقدر گرونه
ضمنا از اطلاعات کاملت در جوابی که بهم دادی واقعا لذت بردم

رهاتر از رها 3 شهریور 1387 ساعت 12:41 ب.ظ http://2raha.blogfa.com

سلام
ممنون به خاطر جواب هات
اول این که هم از جواب هات، هم از اطلاعات جامع شما در مورد ماشین لذت بردم
دوم هم اینکه ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد