تیونینگ سمند

شاید این روز ها بحث های داغ و جنجال بر انگیزی پیرامون سمند جوانان و تیونینگ جدید ایران خودرو به گوشتون خورده باشه اما در این مطلب می خوام تیونینگ معتبر تر و جذاب تری از سمند رو بهتون معرفی کنم .

این تیونینگ توسط گروه طراحی C1 در بخش های داخلی و خارجی سمند اعمال شده تا نمونه ای جذاب و متفاوت از سمند ارائه دهد ، این پروژه توسط گروه طراحی C1 برای بخش خصوصی صورت گرفته تا توسط آن بخش برای ایران خودرو آماده شود .

نکته ای که در بین فروم نویس ها و نظر دهندگان در مورد خودرو های جدید ایران خوردو این روز ها باب شده .. نسبت دادن فعالیت های شرکت های خصوصی در زمینه طراحی محصولات به خارجی هاست و فراموش کردن توانایی های خودمان .. تمامی نکات و ایده های راحی این تیونینگ از سمند توسط طراحان داخلی صورت گرفته و هیچ دستی به غیر از تلاش و خلاقیت طراحان ایرانی در این کار دخیل نبوده . 

 

حتما نظرتون رو در مورد این تیونینگ رسمی سمند در قسمت نظرات اعلام کنید

برای مشاهده تصاویر بیش تر به ادامه مطلب مراجعه کنید

این ورژن تیونینگ سمند قرار است توسط موسسه تولید خودرو های سفارشی ( آپکو ) به عنوان تیونینگ ویژه ی سمند به متقاضیان عرضه بشه .. 

 

تصویر زیر هم مدل گلی این سمند هست که با مقیاس 1.5 طراحی شده .

 

نظرات 25 + ارسال نظر
آرش 19 شهریور 1387 ساعت 11:08 ب.ظ http://www.mb.blogsky.com

سلام
وبتان عالیست
اگر مایل به تبادل لینک هستید لینک مرا به این شکل .:: همه چیز برای موبایل::. ثبت کرده و به من اطلاع دهید ( از طریق ایمیل یا نظرات وبلاگم ) تا لینک شما را با هر اسمی که مایل باشید ثبت کنم.
متشکرم

باران 20 شهریور 1387 ساعت 11:46 ق.ظ

خیلی خوبه اگه امکان تغییر شکل چراغ های جلو هم باشه عالی میشه.

در فاز بعدی ..

[ بدون نام ] 20 شهریور 1387 ساعت 12:52 ب.ظ

البته من نه طراحم و نه کار با فتوشاپم خوبه ولی سعی کردم ایده های مورد نظر خودمو با فتوشاپ رو این طرح امتحان کنم اونا رو با ادرس ایمیلی که تو وبلاگتون گذاشته بودید فرستادم. البته یه طراح خیلی بهتر و پخته تر می تونه این کارو بکنه.
گرچه بعید می دونم در حد تیونینگ خودرو تمایلی برای تغییر شکل چراغ که منجر به تغییر بدنه هم میشه وجود داشته باشه.
یه سوال طرح فیس لیفت مینی بوس ۵۱۱ که توسط این گروه انجام شده بود آیا تصمیمی برای اجرا و تولیدش وجود داره؟

طرح ها رو دیدم .. با وجود تعریفاتی که از خودت کردی در کل بدون که خلاقیتت خوبه ! من هم با ایمیل جواب طرح هات رو فرستادم .
ایران خودرو دیزل هنوز برنامه ای برای تولید اون فیس لیفت اعلام نکرده .. ولی طرح ها تایید شدن ..

باران 20 شهریور 1387 ساعت 12:52 ب.ظ

ببخشید تو کامنت قبلی اسمم یادم رفت

محمد متولیان 20 شهریور 1387 ساعت 01:45 ب.ظ http://khodroha.iranblog.com

طرح خوبی شده.گروهC1 واقعا طراحی های خوب و حرفه ای دارد.
برای این گروه آرزوی موفقیت می کنم. امیدوارم ایران خودرو بیشتر از این دست از گروه ها استفاده کند.

بنیامین 21 شهریور 1387 ساعت 03:01 ب.ظ http://www.nissancars.blogfa.com

سلام اقا امیرحسین دیگه چرا سرنمیزنی هنوز کارت خیلی خوبه مطلب عالی بود موفق باشید

م.عبدالهی 21 شهریور 1387 ساعت 04:12 ب.ظ http://www.autoblog.blogfa.com

سلام
مطلب خوبی بود
تصویر این طرح رو پارسال تو نمایشگاه قطعات خودرو توغرفه اپکو دیده بودم
ولی فکر نمیکردم قرار به تحویل این خودرو باشه


موفق باشی

امیررضا 21 شهریور 1387 ساعت 04:56 ب.ظ http://cars.miahblog.com

سلام
میبخشی الآن ایمیل های فرستاده شدم رو نگاه کردم قبلا یک مطلب از گلف به خودرویاب فرستاده بودم منتها قبل از انتشار اطلاعات رسمی بود . البته الآن اطلاعات رسمی منتشر شده و طبیعتا مطلب جدید کامل تره ولی اگه بخوای میتونم به جای گلف راجع به کانسپت جدید مرسدس مطلب بنویسم .

منتظرتم .
موفق باشی .

Armin` 21 شهریور 1387 ساعت 06:18 ب.ظ

به نظر من این کار از تیونیگ هایی که بیرون می کنند خیلی بهتر و ارزشمندتره .من اگر این کار بیرون عرضه بشه حتما می خرم

محمد 21 شهریور 1387 ساعت 09:38 ب.ظ http://Www.Love.Blogsky.Com

سلام
با وبلاگ شما از تلویزیون و اخبار ۲۰ و ۳۰ آشنا شدم.
بسیار وبلاگ جالبی دارید!
خوشحالم که با این وبلاگ آشنا شدم.

مهرداد 21 شهریور 1387 ساعت 10:40 ب.ظ

مبارک باشه. اخبار بیستو سی وبلاگت را معرفی کرد.
ولی کلش 5 ثانیه هم نشد.

امیر (ِDarkCandle) 22 شهریور 1387 ساعت 12:00 ق.ظ http://www.DarkCandle.ir

با درود
معرفی وبلاگ شما در تلویزیون را تبریک می گویم.

باآرزوی موفقیت
Dark Candle

نوید 22 شهریور 1387 ساعت 10:40 ق.ظ http://mobileha-1.blogfa.com

سلام دوست عزیز میشه بگین چجوری وبلاگتونو به اخبار ۲۰:۳۰ گفتین توی نظرات وبلاگم حتما بهم بگین منتظرم.متشکرم

آرش 22 شهریور 1387 ساعت 02:48 ب.ظ http://caes13.persianblog.ir

سلام
اگه می شد نمای پشت این مدل تازه رو تو وبلاگت بذاری خیلی خوب می شد
به نظر من صنعت خودرو ایران تازه داره به یه جاهایی می رسه

سلام..
عکس های این موضوع اگه به دستم برسه حتما می ذارم ..

آرش 22 شهریور 1387 ساعت 02:50 ب.ظ http://caes13.persianblog.ir

من تو رو لینک کردم تو هم اگه مایل بودی منو با اسم ((خودرو)) لینک کن.

علیرضا 24 شهریور 1387 ساعت 02:59 ق.ظ

سلام.اگر این مدل از تیونینگ سمند از طراحی داخلی جدیدی برخوردار باشه واقعا عالی است.

با تشکر

سلام ..
روی طراحی داخلی هم کار شده .

شیما 24 شهریور 1387 ساعت 04:27 ب.ظ

سلام به دوست عزیز
ممنون از وب قشنگت

احسان 25 شهریور 1387 ساعت 03:35 ب.ظ

سلام.با تشکر از اخبار به روزی که میدهید.میخواستم بپرسم گروه طراحی c1 سایت رسمی نداره؟

سلام .. سایت رسمی این گروه به زودی راه اندازی می شه در آدرس : http://www.c1dg.com

سلام رفیق این تصاویر از کجا بدست شما میرسه ایا جاسوس دارس یا نه همین طوری اتفاقی به پستت میخوره

سلام ...
از آسمون ..

تولید ملی 17 مهر 1387 ساعت 01:44 ب.ظ

یک مشکل بزرگ سمند چراغهای مکعبی ان است اگر انرا کشیده تر کنند مثله چراغهای کمری یا پاسات بهتر نخواهد شد

فرزاد 25 مهر 1387 ساعت 12:52 ب.ظ

قابل تحمل تر شده !!!...

بهروز 4 آذر 1387 ساعت 03:33 ب.ظ

فرم شکسته و زاویه دار چراغ های جلو کسل کننده شده

حسین 4 آذر 1387 ساعت 08:35 ب.ظ

طرحش در کل جالب درامده

علی رضا م 14 بهمن 1387 ساعت 08:44 ق.ظ

خوبه ولی جای کار بیشتری داره

رفیق 26 دی 1389 ساعت 10:43 ب.ظ

بهتره طراحان وقتشونو روی سمند تلف نکنند و بروند سراغ یه ماشینی که ارزش کار کردن داشته باشه!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد