نمایشگاه لس آنجلس ، قلب بحران

http://picbite.com/tempimages/o8384mrnvc.jpg 

نمایشگاه لس آنجلس دیروز آغاز به کار کرد و تا 30 ام نوامبر ادامه خواهد داشت .

3 میلیون نفر در خط بیکاری ، پژو سیتروئن 2900 نفر را اخراج می کند ، خودروسازان اروپایی و آسیایی تنها امید آمریکایی ها ، جنرال موتورز دست به دامن کانادا .. نمایشگاه امسال لس آنجلس با این وجود با شکوه آغاز به کار کرد . تمامی خودروسازان قدرتمند ظاهر شده اند و مثلث ماسل کار های دوج ، فورد و شورلت جذاب ترین رقابت 2010 ها را تشکیل داده است .

این جا مرکوری هم خودرویی را برای رونمایی آورده – مزدا 3 قرار است به صورت کامل معرفی شود – 45 خودروی سبز الکتریکی و هیبرید سهم عمده ای از تازه های نمایشگاه را تشکیل می دهند – 16 کانسپت که هوندا و دوج هر کدام با دو سهم بزرگترین مفهومی آوران به نمایشگاه بوده اند – 14 خودرو برای معرفی به بازار آمریکا رونمایی می شوند که تمامی آن ها در نمایشگاه های قبلی به ویژه در نمایشگاه پاریس به طور کامل معرفی شده اند – و در آخر 19 محصول جدید از ابر خودروسازان و بزرگان دنیای خودرو به عنوان گل های سر سبد نمایشگاه برای نخستین بار رونمایی خواهند شد که در این بین تنها 3 خودرو هیبرید و یک خودرو الکتریکی از مینی حضور دارد .

رقابت طراحی خودرو ها برای سال 2025 بخشی دیگر از نمایشگاه لس آنجلس را تشکیل می دهد که طرح های 17 ساله برترین ها ی دنیای خودرو شامل 9 طرح در آن شرکت می کنند .  

http://picbite.com/tempimages/o8385hmegg.jpg

 

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد رضا 2 آذر 1387 ساعت 11:46 ب.ظ http://ircar.tk

سلام امیر حسین جون
تولد وبلاگمه و منتظرتونم ...

راستی با وبسایت کارایران تبادل لوگو میشه کرد؟

راستش رو بخوای الان فهمیدم که مجله شما چاپ میشه.

یه سوال هم تو وبسایت در این باره فرستادم...

تبادل لینک تنها وبلاگ ها و وبسایت های تخصصی خودرو صورت خواهد گرفت .. CARIRAN.ir

هم وطن 3 آذر 1387 ساعت 09:27 ق.ظ

با سلام
چه کسی جوابگوو چه کسی فریاد رس است ؟؟؟؟
-آتش زدن وتخریب منازل ومحل کسب، قبرستان ها وجلو گیری از دفن اموات در تعداد زیادی از نقاط ایران از جمله: وادقان،جوشقان، جاسب،ده بید، آباده،نوک بیرجند،بشرویه ، منشاد،رستاق، شهسوار،بهنمیر ، عربخیل، بابلسر،سیسان

-عده زیادی از بهائیان به اتهامات نادرست وبدون مدرک قانونی زندانی واعدام شدند .

- جوانان بهائی را به دانشگاه ها راه نمی دهند.

- هزاران نفرازکارمندان بهائی را اخراج نمودند و حقوق بازنشستکی باز نشستکان بهائی را به بهانه آنکه بهائی از بیت المال نباید
وجهی دریافت نماید قطع کردند در حالیکه حقوق بازنشستگی وجهی است که خود کارمند در دوران خدمت پرداخته است.

- اماکن متبرکه وتاریخی بهائی و کلیه املاک ومؤسسات مربوط به جامعه بهائی را از قبیل مراکز اداری، بیمارستان وخانه های سالمندان وبینوایان وحتی گورستان ها را تصرف کردند( والبته در این اماکن غصبی نماز گزاردند)

- در نوک بیرجند زن وشوهر بهائی را به صندلی بسته و آتش زدند.

- پروفسور منوچهر حکیم استاد دانشگاه را که هزاران طبیب برای ایران تربیت کرد وبه تصدیق دوست ودشمن مظهر اخلاق وانسانیت بود ودکتر مسیح فرهنگی را که خاطره خدمات پزشکی او هنوز در ذهن گیلانیان زنده است ودکتر فرامرز سمندری استاد دانشگاه تبریز را که شهری شیفته اخلاق وانسانیت او بود به دلیل بهائی بودن،به قتل رساندند.

براستی ایا این مطالب اخبار ایران نیستند که ایرانیان از ان بی خبرند ؟
وبراستی چرا رسانه های ایران راحت وآزادند تا هر تهمتی را به جامعه بهائی بزنند وبنویسند که بهائیان دست نشانده انگلیس وجاسوس اسرائیل هستند و.....ودر مقابل سایت های بهائی که به این تهمت و دروغها پاسخ می دهند به سرعت فیلتر می شوند ؟ اگر تهمت واتهام در رسانه ای بیان شود ولی پاسخ به اتهام در همان رسانه بیان نشود حقیقت چگونه بر دیگران روشن می شود ؟!
برای توضیح بیشتر لطفا به آدرس http://ssolh.blogfa.com/

و اگر مطلب یا ایرادی بود با ایمیل من dostiranii@gmail.com لطفا تماس بگیرید

این نظر که مطمئنا به تعداد بسیاری وبلاگ ارسال شده .. اما در مقیاس کوچکتر بی سامانی هایی در صنعت خودرو هست که آن ها هم مثل این موارد دل ما رو ریش می کنن !

محمدرضا اسکندری 7 آذر 1387 ساعت 03:11 ب.ظ http://www.vena.tk

سلام
وبلاگ خوبی داری تبریک میگم
اگر بخوایید میتونیم با هم همکاری داشته باشیم
اگر موافق بودی موتونی با هم همکاری داشته باشیم
در قسمت ارتباط با ما بدام پیغام بذار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد