cariran.ir و برنامه هایش !

سلام .. 
باز هم به شما بازدید کننده های دوست داشتنی اعلام می کنم تمام فعالیت های این وبلاگ در زمینه مطالب ماشینی به سایت CARIRAN.ir منتقل شده و این وبلاگ از این به بعد تنها جنبه یادداشت های شخصی من رو خواهد داشت که بیش تر به حاشیه صنعت خودرو مربوط می شه .
امروز خوشحالم ، چون فکر می کنم سایت cariran.ir تونسته طیف مخاطب هاشو از بین مخاطب های فعلی این وبلاگ و مخاطب های جدید جذب کنه و روز به روز آمار نظرات وبازدید هاش رو به افزایش باشه . در طول این مدت به دنبال علاقه مندان زیادی بودم تا سبک جدیدی از مطالب ماشینی رو در سایت معرفی کنیم .
از جهتی ناراحتم که چرا برخی ارزش ها و حرکت های انقلابی در سایت آن گونه که باید دیده نمی شه اما باور دارم که حتی اگه یک نفر هم باشه که هر روز صبح با نشستن پشت کامپیوتر این سایت رو به عنوان یکی از اولین انتخاب هاش برای بازدید در نظر داره سوخت ادامه کارم رو در این سایت تامین می کنه .
بدبین نیستم و کارایران دات آی آر رو یه سایت کوچیک ماشینی مثل بقیه سایت ها نمی بینم بلکه درون سایت خیلی چیز های جالب و جدید می بینم که از چشم خیلی ها غافل می مونه در حالی که می تونه براشون جالب باشه و در برخی موارد به دردشون بخوره !
ما مانند بسیاری دیگر از سایت ها خبر های روز خبرگزاری ها را به عنوان مطالب در سایت قرار نمی دهیم بلکه تمامی مطالب اختصاصی و تالیف نویسنده های پایگاه cariran می باشند ، همچنین پای بندی به این اصل همیشه برای ما به عنوان یکی از پر اهمیت ترین موارد در دستور کار خواهد بود .

برنامه ای که اجرایش در سایت شروع شده :
برای مثال ، سامانه ای که زحمت زیادی برای راه اندزای اون کشیدیم ... سامانه اطلاعات دارندگان خودرو شخصی . در این سامانه کسانی که خودرو شخصی دارند با ورود به قسمت " ارسال اطلاعات خودرو " اطلاعاتی نظیر مزایا ، عایب ، دلیلی انتخاب و دیگر دانسته ها از خودرو شخصی خودشون رو وارد می کنند و در آخر به خودرشون از 9 نمره می دهند . پس از زدن کلید " بفرست " اطلاعات وارد شده شما در سیستم ثبت می شود . اما این اطلاعات به چه دردی می خورند . شخصی که قصد خرید خودرو دارد با ورود به صفحه اول نی سامانه و وارد شدن به بخش " نمایش اطلاعات سامانه " می تونه تمامی فرم های پر شده توسط افرادی که خودرو شخصی دارند رو مشاهده کنه ، اما این فرد قصد خرید خودرو خاصی رو داره و تمایل داره تا از اطلاعات افرادی استفاده کنه که خودرو مورد نظر ایشون رو داشتند و فرم سایت رو پر کردند ، بنا بر این در قسمت جستجو ک هبالای صفحه است ، نام خودرو مورد نظرش رو تایپ می کنه و تمامی فرم هایی که صاحبشون این خودرو رو داشته نمایش داده می شن . بر این اساس و تجربیات دوستانی که این فرم ها رو پر کرده بودند ، فرد بازدید کننده می تونه نظر مردم رو در مورد خودرو مورد نظرش بدونه !!! 
حالا ، دوستانی که خودرو شخصی دارند و تمایل دارند در این طرح ما رو همیاری کنند ، اینجا : ارسال اطلاعات خودرو "
و دوستانی که تمایل دارند تا فرم های پر شده رو مشاهده کنند اینجا " مشاهده اطلاعات سامانه " 
کلیک کنید .

برنامه ای انقلابی برای آینده نزدیک :
در آینده نزدیک از طراحان خودرو چه آماتور و چه حرفه ای دعوت می کنم تا در طرح بزرگ سایت کارایران شرکت کنند . این طرح با این موضوع برگزار می شه که " خودرو ملی ایران را شما طراحی کنید " ، طرح ها همه در سایت نمایش داده خواهند شد و بحث داغی را به وجود خواهند آورد ، تا کنون حدود 3 الی 4 نفر آمادگی برای شرکت در این طرح را اعلام کرده اند ، شما هم اگر خودتان یا دوستانتان در این زمینه میتوانند در رقابت شرکت کنند به ما اطلاع دهید تا در صورت وجود داشتن پتانسیل مورد نیاز برای این طرح آن را اجرا بگذاریم .


برنامه هایی که شما پیشنهاد می دهید :
بار ها شده در بازدید از سایت های گوناگون ایده هایی در ذهن داشتید که فکر می کردید در صورت اجرا در آن سایت ، نوآورانه و جذاب باشد . ما همیشه پذیرای این ایده ها در cariran.ir هستیم ، برای ارسال ایده ها و پیشنهاد ها روی " ارتباط با ما " کلیک کنید .

نظرات 11 + ارسال نظر
امیر 27 آذر 1387 ساعت 10:25 ب.ظ http://amir-perspolisi.blogsky.com/

سلام
وبلاگ خیلی زیبایی داری ممنون میشم به وبلاگ منم سر بزنی فقط نظر یادت نره میدونستی که وبلاگت معدن طلاست؟چرا نمیخوای از وبلاگت علاوه بر تفریحی بودنش استفاده مالی بکنی؟ آیا میدونستی از طریق وبلاگت میتونی درامد ثابت ماهیانه داشته باشی و حتی اگه خودتم نخواستی فعالیت کنی از طریق زیرمجموعه هات که تو سیستم عضو میکنی ماهیانه در آمد ثابت داشته باشی؟اینا اصلا کاری نداره و چند دقیقه بیشتر وقتتو نمیگیره.با گذاشتن بنرهای تبلیغاتی سیستم اکسین ادز به ازای هر کلیک که روی تبلیغاتت بشه تا سقف 70 تومان پورسانت میگیری و به ازای هر نفر که به سایت دعوت کنی مبلغ 100 تومان پورسانت میگیری و به ازای هر کلیک که رو تبلیغات زیر مجموعه هات بشه مبلغ 5 تومان پورسانت میگیری.این عالی نیست؟تازه اگرم نخواستی این فعالیت ها رو بکنی میتونی فقط عضو سایت بشی و از ابزار وبمستر فوق العاده سایت برای زیبایی سایت و افزایش آمار بازدیدهای وبلاگت استفاده کنی.که کاملا رایگانه مثل سیستم تبادل لینک و پیلم نما و خبرنامه . میتونی هر روز خودت 1 بار روی تبلیغات متنی و روی تبلیغات گرافیکی وبلاگت کلیک کنی و پورسانتشو گیری.حالا اگه تصمیم گرفتی تا عضو سایت بشی از طریق لینک زیر میتونی اینکارو بکنی: http://www.oxinads.com/?a=2216

فرشاد 28 آذر 1387 ساعت 11:29 ق.ظ http://www.car2.tk

سلام داداش.
خوبی؟
به وبلاگ منم سر بزن.
منتظر نظرت هستم.
موفق باشی.

[ بدون نام ] 8 دی 1387 ساعت 10:50 ب.ظ

سلام
اگه با تبادل لینک موافقی منو لینک کن و بهم خبر بده تا من هم شما رو لینک کنم
http://mohammad2007fun.persianblog.ir
http://100aks.persianblog.ir

با سلام
با عضویت در این لینک باکس در صورت تمایل دعوتنامه پرشین گیگ برای شما ارسال می شود
این لینک باکس با داشتن آمار بالای 35000 بازدید روزانه از شما دعوت به همکاری می کند .
در صورت تمایل کافیست لینک باکس را در وبسایت و یا وبلاگ خود قرار داده و سپس با ارسال نام و لینک خود به مدیریت اطلاع دهید تا در اسرع وقت لینک شما در قالب لینک باکس قرار گیرد.
ملاک قرار گیری لینک شما در جای مناسب آمار شما در سایت وبگذر می باشد
در ضمن لینک باکس ما از قرار دادن نام های غیر اخلاقی معزور است

Milad 15 دی 1387 ساعت 06:17 ب.ظ http://www.milad-information.blogfa.com

سلام دوست عزیز وبلاگ قشنگی داشتی اگه دوست داشتی به منم سر بزن تازه وبلاگم درست کردم.
خوشحالم میکنی.

تولید ملی 15 دی 1387 ساعت 06:40 ب.ظ

ایا ان طرحهای ارایه شده در تولید عملیاتی خواهد شد

سلام دوست عزیز ...
ما قدرت عملی کردن این طرح ها را نداریم اما به عنوان یک رسانه در صورتی که تعداد و کیفیت طرح های ارسالی در حد مطلوب و قابل قبولی باشد مطمئنا تبلیغات گسترده ای در نشریات و اینترنت پیرامون آن ها انجام خواهیم داد ... ممکن است خودروسازی ها دلشان به رحم بیاید و برندگان این مسابقه و یا حداقل طرح های مورد علاقه شان را کمی مورد بررسی قرار بدهند ، اما این طرح ها برای ما ارزش زیادی دارند و آن ه ارا به صورت گسترده در اینترنت و مطبوعات معرفی خواهیم کرد.. البته در صورت که کیفیت و کمیت آن ها طرح را زمین نزند !!

Milad 15 دی 1387 ساعت 08:41 ب.ظ http://www.milad-information.blogfa.com

سلام دوست عزیز. وبلاگ خیلی قشنگی داشتی.
من تازه وبلاگ درست کردم. اگه دوست داشتی بیا ببین.
نظر یادت نره ها.....

فرشاد 24 دی 1387 ساعت 01:03 ب.ظ http://www.car2.tk

سلام داداش.
خوبی؟
با یک پست داغ وبلاگم رو به روز کردم.
حتما بیا و نظر بده.
منتظرت هستم.
با تشکر

pooya_gh 28 دی 1387 ساعت 04:28 ب.ظ http://www.Ppox.blogfa.com

سلام به همه
برای دریافت تعبیر خواب یوزارسیف بر روی موبایل .
به آدرس زیر برید وحال کنید.
www.Ppox.blogfa.com

pooya_gh 28 دی 1387 ساعت 04:30 ب.ظ http://www.Ppox.blogfa.com

سلام وبلا گ خوبی داری مطالبت باحل بود یه سری به وبلاگ
ما هم بزن.

رضا گلاب 23 بهمن 1387 ساعت 12:50 ب.ظ http://rezagolab.blogfa.com

سلام دوست من
وبلاگتو دیدم.
خسته نباشی.اگه مایل به تبادل لینک هستی
من 4 تا وبلاگ دارم.
با این نامها منو لینک کن و بعدش بهم خبر بده
تا در هر 4 تا وبلاگم لینک کنم شما رو.

http://webdesignhtml.blogfa.com/
CSS & HTML آموزش کامل

.................
http://cssdesign.blogfa.com/
free template

..................
http://rezagolab.blogfa.com/
طراحی سایت و برنامه نویسی وب

...................
http://rezagcar.blogfa.com/
مشخصات فنی خودرو

....................
منتظر خبر شما هستم
یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد