X
تبلیغات
رایتل
22 شهریور 1387ساعت 02:40 ب.ظ

در هر انسانی غریزه ی حرکت به سوی چیزی وجود داره ، این غریزه تا زمانی که سرکوب بشه هیچ نتیجه ای به همراه نداره .. اما کسانی که وارد عمل می شوند به اون غریزه اجازه دادن تا آزادانه درونشون قدرتمند بشه ! من به این دسته از انسان ها می گم موفق !

خودرو از اون دسته موضوعات نیست که بشه گفت علاقه مندان و صاحب نظران خاصی داره ، شاید از بحث فوتبال هم بیش تر بحث کننده و کارشناس ( چه حرفه ای و چه غیر حرفه ای ) داشته باشه .

در این میان وظیفه ی رسانه های خودرو که در چند سال اخیر نقش بسیار پر رنگی در اخبار اقتصادی پیدا کردند ، مطمئنا بسیار پر رنگ تر از گذشته است ، خودرونویسان در بسیاری موارد به صنعت خودرو جهت می دهند و به گونه ای زبان دلسوزان و تلاشگران برای اعتلای صنعت خودرو در کشور هستند . عشق به ایجاد تغییر در نگرش و مطلع نگه داشتن مردم از مسائل روز جهان خودرو و صنعت خودرو در کشور است که قلم خودرونویس را همیشه قدرتمند و موثر نگه داشته .......

به هیچ وجه این ادعا رو در خودم پرورش ندادم که من یک خودرونویس هستم .. درسته چند ساله که اینترنتی می نویسم و رشد نویسندگی عمومی نداشتم .. اما مخاطبان خاصی دارم و تازه واردی به دنیای نشریات خودرو هستم ، جایی که دیگر موتور جستجویی نیست که مخاطب را به نوشته ی تو راهنمایی کند ، آن جا اگر خوب بنویسی می خوانند ، موثر بنویسی تاثیر می گیرند ، زیبا بنویسی تشویق می کنند و اگر با دل بنویسی یک خودرونویس هستی .

نسل خودرونویس کنونی بیش تر در تلاش است تا زخم های گوشه و کنار صنعت خودروی خسته ی ما را پیدا کند در راستای بر طرف شدنسان تلاش کند ، راهکار و تلنگر از خودرونویسان ، تلاش برای اجرا از خودروسازان و مسئولین .

اما جوانان و نوجوانان امروزی بیش تر به مسائل فنی ، اسب بخار ، موتور وی شکل ، میزان مصرف و از این قبیل مسائل فنی توجه می کند .. مجله ی بزرگ ماشین که سال هاست در این راستا تلاش کرده مخاطبان زیادی را به کسب تجربه و اطلاعات بیش تر پیرامون این مساله تشویق می کند .

اما بسیاری پس از کسب اطلاعات و خواندن مقالات رنگارنگ و حجم موتور های فضایی تنها به زندانی کردن اطلاعات در ذهنشان می پردازند اما یادمون باشه از هر داشته ای می شه سودی برداشت کرد .

اگر شما و یا هر فرد دیگری از اطرافیانتون توان خودرو نویس شدن و روی کاغذ آوردن آنچه می دانید رو در خودش حس می کنه و تا به حال اقدام به عملی کردن این غریزه نکرده .. الآن وقتشه ، خودرونویسی در مطبوعات و اینترنت صنعت نو پایی هست که نیاز به ریشه بزرگتر برای آوردن محصول بهتر داره .

از این همه حرف و حدیث برای تشویق شما دوستان برای خودرونویس شدن که بگذریم به قصد اصلی من از نوشتن این مطلب و قرار دادن تبلیغ دائمی اون در قسمت تبلیغات وبلاگ :

اگر می خواهید شروع به نوشتن کنید :

اول تکلیف خودتون رو معلوم کنید که می خواهید پیرامون خودروسازان داخلی و صنعت خودروسازی داخلی بنویسید یا عشق نوشتن در مورد بنز و بی ام دبلیو و یا حتی خودرو های به اصطلاح عضلانی آمریکایی را دارید !

اینترنت و کمی زبان انگلیسی تنها چیزیه که شما در ادامه کار به اون نیاز دارید ، شک نکنید از کوچکترین محصول تا معروف ترین آن ها ، از سایز لاستیک تا اسم پدر طراحشون رو می تونید در اینترنت پیدا کنید .

اگر داخلی می نویسید و دوستانی دارید که اطلاعات و تصاویر ناب و کمیابی در اختیار شما قرار می دهند بهترین فرصت را دارید تا همه را حیرت زده کنید و مطلب جذاب و داغتان را برای اولین بار با قلم خودتان بنویسید ( پیرامون اتفاقات و محصولات تولیدی در صنعت خودروسازی ایران )

ماهنامه خودرو امروز مقصد اونایی هست که فکر می کنند از همه بهتر می نویسند

مقالاتتون رو پیرامون جدیدیترین محصولات داخلی و یا خارجی به آدرس ایمیل من بفرستید :

ahbarkhordari@gmail.com

اگر خوب بنویسید انتخاب می شید و اگر هم مشکلاتی در کارتان وجود داشته باشد ، شما رو تنها نمی ذارم و برای رفع مشکلات همراهیتون می کنم ...

دوستان وبلاگ نویس عزیزی  که تمایل دارند تبلیغ این مطلب رو در وبلاگشون قرار بدن تا استعداد های خودرو نویسی از هر دری بتونن در این رقابت شرکت کنند لطفا در قسمت نظرات اعلام آمادگی کنند .

اگر قصد دارید از امروز شروع کنید در قسمت نظرات بگید تا منتظر مطلبتون باشم !

یک گام به جلو .. موفق باشید .. !!

del.icio..us  digg  newsvine  furl    smarking  segnalo