X
تبلیغات
رایتل
2 آبان 1387ساعت 10:12 ب.ظ

در مطالب بسیاری از علاقه مندان دعوت کردم تا خودرونویس شوند . این عمل از روی اجبار و یا سودجویی نبوده بلکه از این رو بوده که ما در جامعه علاقه مندان بسیاری داریم که دیوانه نشریات خودرو و ماشین بازی هستند اما کسانی که به جای انباشته کردن این اطلاعات به نشر آن ها بپردازند در نهایت به نتیجه مطلوب و خوبی می رسند .

با وجود این که سایت راه اندازی شده اما من هرگز این وبلاگ را رها یا واگذار نمی کنم ، ممکنه پست دهی در این وبلاگ با تاخیر فراوان انجام بشه اما سعی می کنم با بیننده های ثابت این وبلاگ همچنان در ارتباط باشم .

شماره جدید ماهنامه ی خودرو امروز از 6 آبان روی دکه های سطح تهران و برخی شهرستان ها موجود خواهد بود ، در این شماره سعی کردیم تا خواسته آن دسته از دوستانی را که تمایل بیش تر به مطالب فنی داشتند برآورده کنیم ، در شماره های بعدی این بحث در ماهنامه جدی تر پیگیری خواهد شد .. عده ای در مورد قیمت ماهنامه که 1450 تومان هست گلایه کرده بودند ... در مقایسه با مجله ماشین 1000 تومانی که بیش تر چاپ سیاه و سفید است و همچنین تیراژ آن ها بسیار بالاست قیمت خودرو امروز بسیار عادلانه است ، مجله ماشین مخاطبانی دارد که هرگز از خواندن آن خسته نمی شوند اما خودرو امروز همچنان به دنبال جذب خواننده است ! همچنین خطاب به آدوستانی که خودرو امروز را با نشریات و ماهنامه های دیگر خودرو مقایسه می کنند ، خودرو امروز یکی از 4 رسانه انتخاب شده توسط رنو برای حضور در نمایشگاه پاریس بود ، این خود در درجه اول اهمیت این نشریه و جدیت کار را نشان می دهد ، نامی از دیگر نشریات برده نمی شود اما خودرو امروز از کادری استفاده می کند که آن چنان جای پیشرفت داشته اند که طی 1.5 فعالیت در بین دنبال کنندگان تخصصی نشریات خودرو جای خود را باز کرده و به تازگی وارد چاپ رول شده است ، تیراژ رشد صعودی داشته و خواهد داشت و جمع فنی نویسان مجله همواره در حال افزایش است ، اگر از مطالب پیرامون ادغام و یا تحقیق و توسعه در صنعت خودروی ایران خسته شده اید بهتر است به نگرش جدید مجله نگاهی بیاندازید .

عده ای من رو نقد کننده ی شدید خودروسازی در ایران میدانند ، در درجه اول من به هیچ وجه قد کلماتم را در حد انتقاد نمی دانم ، نویسنده ی سیاسی نیستم و تنها پیرامون مسائل فنی می نویسم ، علاقه دارم تنها به مسائل خودرو در ایران بپردازم و اگر گاهی در مورد خودرو هایی که هنوز وارد ایران نشده اند می نویسم بدانید از دستم در رفته است ، گاهی عقده های صنعت خودرو به اندازه ای در ذهنم انباشته می شوند مجبور به روی کاغذ آوردن آن ها می شوم که اگر نویسنده ی نشریات خودرو آن ها را بخواند می خندند از بس بی سوادانه و ساده لوحانه می نویسم ، به هر حال گفتم که من نویسنده نقد و گلایه نیستم چون نه سر از کار خودروساز های ایرانی در می آرم و نه خوشم می آید کلمات انتقادی را در این وبلاگ بنویسم که به هیچ جایی بر نمی خورد ، آخر منطقی و بذرپاش و مشاورانشان را چه به گوش دادن به حرف مردم ؟!! وزیر صنایع که جای خود را دارد .

ماشاالله مردم ما همه برای خودشان یک پا کارشناس خودرو هستند ، راحت می تون بگم بیش تر از فوتبال دوست ها ، اگه تو خیابون داد بزنی 10 میلیون دارم می خوام یک ماشین بگیرم دیگه نیازی به مقایسه های آب و تاب دار نشریات نیست همه میگن شتاب 2 به 3 پژو کمه ، سمند گنبده ، ریو که همون پرایده بابا .. خلاصه بحث سیاسی می شه و برای اینکه وبلاگ فیلتر نشه ادامه نمی دم ...

خلاصه اگه مطالب بی سوادانه من رو که در طول چند هفته انباشته می شن و تو یه مقاله همشون رو می ریزم بیرون می خواید دنبال کنید بخش " روی خط خودرو " در سایت کارایران دات آی آر رو دنبال کنید .

به شدت به راهنمایی ها و کمک های شما در زمینه اطلاعات نیاز دارم ، ممکنه از شماها کسی آشنایی در یکی از کمپانی های خودروسازی داشته باشه و یا آگهی پیش فروش یک خودرو زود تر از همه به چشم شما خورده باشه ، اگه قابل دونستید در این وبلاگ با من در ارتباط باشید ، من هم آدمی نیستم که نمک بخورم ، نمکدون بشکنم !

یک کلام و باور کنید از روی صداقت می گم .. هر قدرتی در زمینه خودرونویسی اینترنتی و مجلات بدست بیارم سعی می کنم با وبلاگنویسان خودرو تقسیم کنند همانطور که در ماهنامه خودرو امروز از وجود 5 نویسنده ی خوب وبلاگ های خودرو استفاده می کنم ......

نمی دونم زیاد حرف زدم یا نه ولی در کل این ها همه ی چیز هایی بودند که دوست داشتم در طول غیبتم در وبلاگ بنویسم ...

پ ن : همه چیزو گفتم ! حالا وقتشه شما بگید من بشنوم ....... ( انتقاد ، فحش ، نوازش و پیشنهاد )

del.icio..us  digg  newsvine  furl    smarking  segnalo