رابطه ی خبرنگار بخش خودرو با اگزوز ماشین

اگه دوست دارید در مورد خودروی داخلی یا خارجی مطلب نوشته شود و یا سوالی در مورد سیستم های خودرو دارید .. می تونید در قسمت نظرات بنویسید .. مطمئن باشید در مطلب بعدی درخواست ها در اولویت قرار خواهند داشت (پست برای بار دوم)

نمایشگاه اتومبیل های به اصطلاح اسپورت هم اکنون در محل پیست  اتومبیلرانی آزادی با همایت بوق ترین فدراسیون(فدراسیون اتومبیل رانی) در حال برگزاریه .. اکثر اتومبیل های این نمایشگاه همون خودرو هایی هستند که چند ماه پیش در نمایشگاه آپشن به نمایش گذاشته شده بودند .  ضایع ترین حرکت رسانه های ما اینه که یه گزارشگر اوشکول مسائل سیاسی رو بفرستن تا از صاحبان خودرو های دستکاری شده بپرسه برای چی انقدر رو ماشینتون خرج می کنید .. اونا هم بگن دوست داریم .. سه سال پیش جایی خوندم که یه صاحب گلف جی تی آی موتور شورلت سفارش داده بود تا از امریکا براش بیارن و رو هم به اندازه قیمت ماشینش موتور براش خرج برداشته بود  .. شب گزارشگری از صاحب همون ماشین پرسید "چرا از امریکا .. آیا خودتون نمی تونستید از راه دیگری وارد بشید که محتاج بیگانگان نباشیم " ... دیگه هر جور آدمی با هر عدد آی کیوئی  از بچه 1 ماهه تا پیر مرد 101 ساله اگه این سوال رو بشنوه تو کمتر از سرعت سرچ گوگل به این نتیجه می رسه که این خبرنگار چقدر دایره تفکر کوچیکی داره که از یه صاحب ماشین ..که با خرج باباش زندگی می کنه و دماغش رو نمی تونه بالا بکشه .... در مورد سیاست و روابط با امریکا می پرسه !!!!

اصلا قصد توهین به خبرنگارای عزیز مون نداریم .. چون خیلی هاشون واقعا کارشون بی تقصه .. ولی حیفه که ما تو هیچ کدوم از ارگان ها .. در موردخودرو و یا بحث تکنولوژی متخصصان خبره و کارکشته ای نداریم .. و شاید هم نخواهیم داشت ..!!

 

عاقبت همکاری وبلاگ های اتومبیل

خیلی مشتاق بودم عکس العمل وبلاگنویسان عرصه خودرو رو در مورد این فراخوان ببینم (فراخوان همکاری وبلاگنویسان اتومبیل..مطلب قبلی).. ولی فقط می تونم بگم متاسفم .. قصد من از این دعوت این بود که یه گروه وبلاگنویسان خودرو پشت هم باشند و وبلاگ هر کدومشون راه ورودی به وبلاگ های خودروی دیگر باشه .. در مورد مطالب با هم بحث کنند و اشکال های همدیگر رو اصلاح کنند .. یه گروه تخصصی خودرو بوجود بیاد و از تکروی ها جلوگیری کنیم .. ولی واقعا هم برای خودم متاسفم و هم برای بعضی دوستان که در این کار سنگ اندازی کردند .. اون قضیه کاملا لغو شد .. ازوبلاگ نویسای خودرویی هم که اعلام همکاری کردند واقعا متشکرم و معذرت می خوام.

امیدوارم اون معدود وبلاگ هایی که قصد همکاری دارند .. همکاریشون رو با هم ادامه بدن .. من هم همراهشون هستم .. ولی چون تعداد وبلاگ های گروه خیلی کمه از تشکیل گروه خودداری می کنیم .

شاید بهتر باشه که ترکیب کپی رایت رو متشکل از حق و کپیه یکم جدی تر بگیریم .. فکر

 نمی کنم اگه کسی قصد کپی مطالب وبلاگ رو داشته باشه .. به جم

اگه دوست دارید در مورد خودروی داخلی یا خارجی مطلب نوشته شود و یا سوالی در مورد سیستم های خودرو دارید .. می تونید در قسمت نظرات بنویسید .. مطمئن باشید در مطلب بعدی درخواست ها در اولویت قرار خواهند داشت .

له ی " نقل مطالب تنها با کسب اجازه از نویسنده مجاز است " جلوش رو بگیره .. خیلی جالبه .. چند وقت پش داشتم تو وبلاگ های ماشین می چرخیدم.. شاید باورتون نشه چند تا وبلاگ عینا و بدون حذف چیزی مطالب وبلاگ من و چند تا وبلاگ اتومبیل دیگه رو نوشته بودن که واقعا رفت رو اعصابم .. مخصوصا یکی از وبلاگ ها که یارو یه مقدمه هم به یکی از مطالب اضافه کرده و بود تا طبیعی تر جلوه کنه .  

واقعا توانایی های خودمون رو دست کم نگیریم .. چند وقت پیش نویسنده وبلاگ اتل ..می گفت که یکی از وبلاگ های خودرو عینا سری مطالب های تخصصی سیتم تعلیق خودرو رو از وبلاگ ایشون کپی کردن .. وقتی به وبلاگ اشاره شده سر زدم واقعا شرمنده شدم چون حتی تیتر مطالب هم تغییر نکرده بودن .. ذکر منبع هم که جای خودش رو داره ..

قضاوت رو به عهده اون سری وبلاگنویسانی می ذارم که خودشون مطالبشون رو می نویسن...

سنگ اندازی در تشکیل گروه وبلاگ های اتومبیل از این قرار بود که بیخیال تشکیل این گروه شدیم ..

تکنولوژی امروز، امروز رو می سازه .. به فکر فردا باش.... موفق باشید !!