مگان ، از زبان کسانی که مگان دارند

سلام

سایپا گفته که هر کسی که بخواد مگان رو بخره می تونه اول این خودرو رو در جاده تست کنه و اگه از امکانات و  قدرت ماشین راضی بود .. اون رو بخره .. تا حالا این طرح در تهران و اصفان انجام شده و ادامه داره ...

اینم حرف های دونفر از دو کشور اروپایی در مورد ماشینشون که مگان هست .. البته مگان های این آقایون مدل 2006 نیست و یکیشون 2002 و اون یکی ماله 2005 هستش..

حرف ها از زبون خودشون نقل شده ..!!

 

ایرلند

مدت 4 سال  است که مگان رو خریدم و تا حالا هیچ مشکلی باهاش نداشتم ..صفر تا صد رو تو 9 ثانیه می ره و حدود 190 کیلومتر بر ساعت رو  باهاش رفتم .

من زمانی که می خواستم مگان رو بخرم ... دو تا راه برای انتخاب خودرو داشتم که یکی مگان و دیگری آلفارومئو 1999 بود و من الآن فکر می کنم تونستم بهترین انتخاب رو با توجه به بودجه ام داشته باشم .

همسر من یه سنیک 2003 هزار و هشتصد سی سی داره و به من بخاطر داشتن مگان حسودی می کنه..!!

 

مشخصات مگان ایشون اینه : 1600 سی سی 16 سوپاپ ، که 1000 کیلومتر کار کرده و ماشیبن قبلیشون یه الفارومئوی قدیمی بوده!!

 

سوئد

تا حالا مشکل بزرگی بعد از یک سال رانندگی با این خودرو برای من پیش نیومده به جز یه مورد که چرغ جلوم شکسته بود و نمایندگی رنو در استکهلم در عرض 10 دقیقه برام مجانی عوضش کرد (!!!!! به امید رسیدن چنین روزی در ایران!!!!)

من قبل از خرید می شنیدم که مگان مشکلات زیادی داره .. ولی الآن نمیدونم چه مشکلاتی چون هر وقت با مگان رانندگی می کنم احساس راحتی و امنیت دارم...4 نفر ازدوستان مدل های جدید تر مگان رو دارند یکی سدان و 3 تا دیگه مدل "هچ" . این خودرو واقعا به قیمتش می ارزه و امیدوارم کمپانی رنو بقیه محصولاتش رو هم با این کیفیت عرضه کنه.
جالبه که ماشین قبلی ایشون رنو لوگان بوده و این خودرو رو الآن 1 ساله که دارند.

 

انتخاب با شماست

از این مدل مطالب در مورد هر خودرویی خواستید بگید تا بنویسم .. چون به طور قطع ..تجربه دیگران خیلی می تونه کمک کنه ..

یک گام به جلو..موفق باشید..!!

نظرات 11 + ارسال نظر
فرهنگ 13 مهر 1385 ساعت 06:30 ب.ظ http://outojet.blogfa.com

سلام امیر حسین جان از این که به من سر میزنی ممنون غرض از این که اسم وب رو نزاشتم حفظ ابروی نوسندش بود اگه خواستی واسه تو خصوصی وبش رو میزارم بازم به من سر بزن راستی دارم یه مطلب واسه وب گروهی تهیه میکنم همین روزا تموم میشه فعلا بای التماس دعا

علیرضا 14 مهر 1385 ساعت 12:33 ق.ظ http://sonyericssonn.blogfa.com

سلام
باید بگم که واقعا نویسنده ی عالی هستی و مطالبت واقعا عالیه.من ژارسی کار رو درست کردم.
موفق باشی...

سینا 14 مهر 1385 ساعت 01:07 ب.ظ http://cars.mihanblog.com

سلام
ممنون که سر زدی. راستی من خودم تو چت با یه ترکیه ای صحبت میکردم که میگفت مگان ۲۰۰۶ داره خیلی هم ازش راضی بود .

اکسیژن 14 مهر 1385 ساعت 05:22 ب.ظ http://www.oxijen.mihanblog.com

آره دقیقآ منظورم تو بودی...!!!

در مورد بی ام و بنویس

حسین 16 مهر 1385 ساعت 07:37 ب.ظ http://musclegarage.tk

خسته نباشی در مورد هیوندای سوناتا هم اگه ممکنه بنویس

سهیل 17 مهر 1385 ساعت 10:36 ق.ظ http://www.eshgh-transam.blogfa.com

آقا کارت خیلی عالیه

نیما 23 مهر 1385 ساعت 12:35 ق.ظ

در مورد 206 حرف و حدیث زیاده .
چون سیستم ماشین کامپیوتری هست خیلی ها با بستن دزدگیر موافق نیستن چون میگن حتما به سیستم برق کشی ماشین دست میخوره ....
در مورد تیپ 2 باندهای عقب کار نمیکنه آیا سیم کشی داره ؟ در ضمن اگر بخوام ضبط کاست خور ماشین را بردارم و جاش یه سی دی خور پایونر بذارم آیا به سیستم برق ماشین اسیب می رسونه یا نه و ایا توصیه میشه ...

roham 9 آبان 1385 ساعت 04:27 ب.ظ

salam omidvaram ke dar kareton movafagh bashid man daram ie tahghigh darbare mashin haie varedati dorost mikonam ta hala manbaaee khobi pida nakardam age rahnamai konid mamnon misham

مانی 12 دی 1385 ساعت 05:32 ب.ظ http://gkpk358.persianblog.com

سلام اطلاعات جالبی ارائه کردی خوشحال میشم به بلاگ من سر بزنی

میشه نگم 27 آذر 1387 ساعت 03:22 ب.ظ

میشه نگم 27 آذر 1387 ساعت 03:29 ب.ظ

درباره ی لکسس RX350
بنویس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد