سمند سریر

سمند سریر

 

سمند سریر

کلاس : لیموزین
رنگ : مشکی متالیک

حجم موتور : 1761 سی سی
سیستم سوخت : انژکتوری
گیربکس : 5دنده دستی

نوع فرمان : هیدورلیک

تعلیق :

جلو MC PHERSON دوچرخ مستقل – فنرلوله ای – کمک فنر هیدرولیکی
عقب : چرخها نیمه مستقل – کمک فنرهیدرولیکی

سیستم ترمز : abs
جلو : دیسکی
عقب : کاسه ای

لاستیک : رینگ آلومینیومی 17

وزن خالص : 1600 کیلوگرم

تجهیزات

کولر
دورسنج الکترونیکی
لامپ سقفی جلو وعقب
شیشه بالابربرقی درهای جلو
شیشه بالابربرقی درهای عقب
آینه های جانبی ( برقی با المنت گرمکن )
دماسنج نشاندهنده هوای بیرون
هشداردهنده سخن گو
یخچال برای سرنشین عقب
شیشه های جانبی و عقب دودی
یک عدد مانیتور
DVD برای سرنشین عقب
افزایش طول 30سانتیمتری برای راختی سرنشین عقب
سینی تاشو برای سرنشین عقب
نمای داخلی تمام چرم
شارژرموبایل برای سرنشین عقب
در باز کن برقی صندوق عقب
CD BOX برای سرنشین عقب
جلو پنجره آبکاری شده
نوار محافظ جانبی
صداگیر زیر در موتور
شبکه روی بلند گو
چراغ سوم ترمز
چراغ روشنایی داخل جلو آمپر

ابعاد

طول : 4710 میلیمتر
عرض ( بدون آینه ) : 1720 میلیمتر
ارتفاع : 1460 میلیمتر
فاصله بین دو محور چرخهای عقب و جلو : 2970 میلیمتر
فاصله بین مرکز چرخهای جلو از یکدیگر : 1440 میلیمتر
فاصله بین مرکز چرخهای عقب از یکدیگر : 1450 میلیمتر

ظرفیت

ظرفیت مخزن سوخت : 70 لیتر

بازده

حداکثر سرعت : 185 کیلومتر در ساعت
شتاب از صفرتاصد کیلومتر : 12 ثانیه

 

- cariran.blogsky.com©

 

 

نسل جدید خودروی سمند که هم اکنون هم در بازار در دسترس می باشد ولی موارد

استفاده از این خودرو به دلیل لیموزین بودن از اون یک خودروی شهری و خانوادگی نساختن .. البته این خودرو جایگاه خاصی در کلاس لیموزین ها هم نداره و یکی از دلایل مهم اون هم طراحی نه چندان رسمی این لیموزین است .

سمند سریر از نظر مشخصات فنی تفاوت چندانی با سمند ال ایکس نداره و یا بهتره بگیم هیچ فرقی با هم ندارند و سریر یک لیموزین ملی به شمار می ره که بعد از لیموزین 405  ممکنه به عنوان خودروی مقامات استفاده بشه ولی بسیاری از فاکتور های یک خودروی لیموزین رسمی رو نداره که باعث سر در گمی این خودرو تو بازاره .

ارتفاع خودرو و نوع رینگ و لاستیک به هیچ وجه حس خودروی رسمی بودن رو به یک بیننده یا رهگذر نمی دن و بلکه خودروی اسپرت درازی رو نشون می دن .

برای مثال سمند سریر رو با محصولات مشابه از جمله لیموزین شورلت آمریکا که خودروی رئیس جمهور آمریکا هم هست مقایسه می کنیم :

ارتفاعی قابل قبول که با آیرودینامیک بدنه هم خوانی داره .. رینگ های پر و سنگین و لاستیک های پهن و قدرتمند به همراه موتوری قدرتمند و اتاقی که به هیچ وجه سرنشیناشو با صدای بیرون اذیت نمی کنه ..همچنین بدنه ی  طراحی شده از کولار و طراحی چراغ های ریز و دراز که به ظاهر خودرو بسیار کمک کرده اند .

البته عادلانه نیست که از امکانات داخلی سریر غافل بشیم  چون در اصل پایه و ریشه ی یک لیموزین در معنا و مفهوم به طراحی اتاق خودرو بر می گرده .. البته کیفیت قطعات استفاده شده در اتاق هم یکی یگر از فاکتور هایی است که به کیفیت کلی خودرو کمک می کنه .

 

 

یک گام به جلو..موفق باشید..!!

 

نظرات 6 + ارسال نظر
علیرضا 13 اردیبهشت 1386 ساعت 03:04 ب.ظ http://sonyericssonn.blogfa.com

سلام
می بینم جدیدا رفتی تو کاره سمند.چرا مطلب سورن رو پاک کردی؟از معایب این سمند ها و اینکه همشون از یک نوع بدنه و شاسی ۴۰۵ استفاده می کنند هم بنویس.سورن هم که خیلی تغییرات کرده و در داخل خودرو فقط فرمان عوض کردند.
نظرت راجع به این ها چیه؟
موفق باشی...

سینا 13 اردیبهشت 1386 ساعت 03:54 ب.ظ http://cars.mihanblog.com

سلام
ممنون که سر زدی .
منم میگم کی ۱۷-۱۸ تومن میده یه ماشین لش سنگین بگیره اونم به خاطر یه دی وی دی و ۳۰ سانت فضای بیشتر !

خودنویس 14 اردیبهشت 1386 ساعت 10:37 ق.ظ http://knevis.blogfa.com

به به! چه سمند بازاری راه انداختی، مثل خودم، یادش بخیر! آقا ما هنوز منتظر مرحله ی ملی هستیم تا ببینیم خدا چی میخواد، راستی به روزم با "دوست، انسانی مثل خودت!"، منتظرم!

خودنویس 14 اردیبهشت 1386 ساعت 05:49 ب.ظ http://knevis.blogfa.com

سلام دوباره! امروز که آمار وبگذر از وبلاگ خودروهای ایران رو بررسی میکردم فهمیدم که نزدیک 80% بازدیدکنندگان قصد پرسیدن سوالات و یا رسیدن به جوابی خاص برای مشکلشون رو داشتن و تنها 15% به جهت وبگردی و یا اتفاقی وارد وبلاگ من میشن. از این تعداد نزدیک 93% از طریق سرچ در گوگل وارد شدن و 5% از طریق جستجو در لینکهای وبلاگهای دیگه به اون راه پیدا کردن. حتما یادته زمانی که درباره ی خودرو مینوشتم همیشه بخشی برای پاسخ به سوالات بازدیدکننده ها در نظر میگرفتم که هر روز پر رونق تر میشد، امروز هم به این نیاز دوباره پی بردم و یه پیشنهاد برات دارم.
وبلاگ من دیگه از پا افتاده، دیگه کسی برای خوندن مطلب جدید بهش نمیاد و رنکینگش هم از 4 رسیده به یک اما از لحاظ ویزیت هنوز در سرچ گوگل وضعیت خیلی خوبی داره، نزدیک 350 بازدید روزانه اونهم بعد از 5 ماه عدم آپدیت و آنلینک شدن از همه جا فکر کنم خیلی خوب باشه! من میتونم یه سیستم سوال و جواب (مثل سیستم تکریم ادارات) تهیه کنم که هر مراجعه کننده سوال و نام و مشخصاتش رو میده و یک کد بهش داده میشه، بعدا با ارائه ی اون کد جوابش رو میگره همینطور میتونه سوالات و جوابهای دیگه رو هم ببینه و حتی داخلشون سرچ کنه، این وسط فقط مشکل هاست دارم، یه هاست معمولی که php و mysql رو ساپورت کنه حالا اگه از جایی یه ساب دامین هم گیر بیاد موردی نداره، لینک این سیستم هم توی وبلاگ شما و وبلاگ من گذاشته میشه و البته با همکاری من و شما پاسخ سوالات داده میشه، لوگوی اصلی هم به نام کارایران ثبت میشه، مشکل من فقط یه هاست دائمیه که مطمئن باشیم همیشه ازش بشه استفاده کرد، طرح هایی هم برای آینده دارم که ملزم به داشتن هاسته، نظرت چیه؟ منتظرم، یا حق...

خودنویس 14 اردیبهشت 1386 ساعت 06:06 ب.ظ http://knevis.blogfa.com

فعلا یکی پیدا کردم شما هم دنبالش باش البته اینا خیلی مطمئن نیست، اگه آشنایی کسی داری بهتره!

تولید ملی 19 مهر 1387 ساعت 07:13 ب.ظ

من نفهمیدم پردیس از همه طولانیتره میخواستم بدانم در پلتفورم سمند میشه خودرو را تا ده سانت پهنتر و سی پنج سانت طولانیتر کرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد